پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 0:32

درخواست منطقی رئیس ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد از دولت

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت معتقد به ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در هر سال است گفت: انتظار می‌رود سهم این استان از اشتغال‌های ایجاد شده مشخص شود زیرا مردم دنبال دلیل وجود این همه بیکار هستند.
به گزارش بویرنیوز، خلیفه خلقی‌پور ظهر امروز در جمع برخی از هواداران محمدباقر قالیباف در یاسوج اظهار داشت: قالیباف رقیب جدی رئیس دولت مستقر در انتخابات بوده و مردم بعد از شنیدن سخنان وی و مناظره پیروزمندانه اول بیش از پیش به سمت این نامزد انتخاباتی گرایش پیدا کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری در استان با جدیت دنبال می‌شود گفت: برنامه‌های ستاد انتخاباتی قالیباف مستقل از دیگر ستادها بوده و براساس برنامه‌های ستاد مرکزی ایشان تدوین شده است.

خلقی‌پور از تشکیل کمیته‌های تخصصی ستاد استان خبر داد و افزود: ستاد انتخاباتی قالیباف با تمام توان برنامه‌ها و اهداف ایشان را برای جامعه استان بازگو خواهد کرد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مشاهده می‌شود که در افتتاح ستاد فلان کاندیدای ریاست جمهوری در یک استان محروم، سخنان مدعو برنامه حول محور شهرداری تهران است خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که افشاگری‌های شجاعانه قالیباف لرزه بر اندام رقبا انداخته و گرنه چه معنایی دارد که اشخاص سیاسی هر تریبونی گیر می‌آورند، بدون اینکه حق پاسخگویی به طرف مقابل بدهند وی را تخریب کنند.

خلقی‌پور تصریح کرد: رقبا پس از مناظره اول که به صورت زنده و مستقیم برای مردم پخش شد، از قضاوت مردم آگاهند و این تنها دلیلی است که یک شخص سیاسی در نطق انتخاباتی حرف‌های بی‌ربط به موضوع بزند.

وی ادامه داد:  قالیباف با شجاعت و برنامه محوری پای به عرضه فعالیت‌های انتخاباتی گذاشته و مهمترین هدف وی برگرداندن دولت به مردم بوده و به همین دلیل نام دولت ایشان، «دولت مردم» است.

مردم کهگیلویه و بویراحمد جزو 96 درصد جامعه هستند

رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد جزو جمعیت 96 درصد جامعه هستند که علی‌رغم داشتن نعمت‌های فراوان طبیعی و انسانی از همه چیز محرومند.

خلقی‌پور با بیان اینکه در این دولت پروژه‌هایی که حتی در دولت‌های گذشته کلنگ‌زنی و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد متوقف شدند تا دولت 4 درصدی هیچ نگاهی به استان نداشته باشد، افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت در استان اعلام شد که 1800 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و الان با پایان یافتن دولت بازهم اعلام می‌شود که همین تعداد پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، پس دولت برای استان ما چه کاری انجام داده است.

وی نگاه دولت به استان را نگاه 96 درصدی دانست و با بیان اینکه دولت با همین نگاه استان کهگیلویه و بویراحمد را از ادامه رشد توسعه محروم کرد، افزود: دولت می‌گوید که سالیانه تا 700 هزار شغل ایجاد کرده، سهم کهگیلویه و بویراحمد از این تعداد شغل چه بوده است که ما همچنان در جدول اشتغال در رده‌های آخر قرار داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان با طرح سوالی مبنی بر اینکه «وقتی که دولت در استان نه در وضعیت عمرانی و نه در ایجاد اشتغال کاری نکرده، پس دولت برای استان ما چه کرده است» تصریح کرد: وقتی می‌گوییم دولت نگاه 4+96 به استان‌ها داشته یعنی همین، یعنی استانی که محروم بوده در همان سطح محرومیت مانده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=229585
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوج گفت:

    شما درست میگی !!!!

  2. مسعودی گفت:

    فقط یه کلام بگو بینم خودت 4رصدی یا 96درصدی

  3. نژاد من گفت:

    مردم باید با نه گفتن به ریسی و روحانی .مدیر توانمندی مثل قالیباف را در راس دولت قرار دهند.و برای اولین بار ریاست جمهوری را از حالت سنتی خارج کنند

  4. محمد گفت:

    خودت هشت سال استانداری بودی چه شاهکاری کردی

  5. ناشس...ناس گفت:

    احتمالا خلقی پور از 96درصدیهاست.خخخخخخخ

    قالیباف تمام شد

  6. ناشناس گفت:

    خدای به کسی توهین نکنیم حرف زدن اسان است هر روزی با یک حرف جد ید به افراد خدا مابین من طرف دار قالی باف نیستم اما حق خلقی پور نیست بهش تهمت زد

  7. ناشناس گفت:

    سلام اقای سر دبیرما از شما گله مند هستیم گناه نکنید چرا حرفهای ما را اجازه چاپ نمی دهی فقط دو کلمه چاپ شد مگر دورغ است مردم استان همه فهیم هستنند دولت اقای روحانی استان مارا درسفرهای استا نی خود تحریم کرد تا اینکه با هزار مشقت اخرین دور استانی کشور مگر استان ما چه گناهی کرده بود که هییت دولت اقای روحانی به استان ما نمی امدند

  8. ای روزگار ... گفت:

    چطوری 96 درصدی

دیدگاه شما