جمعه 11 فروردین 1396 - 12:26

غیبت طولانی نماینده بویراحمد در حوزه انتخابیه

بیش از ده روز از عدم حضور نماینده بویراحمد در حوزه انتخابیه می گذرد.

به گزارش بویرنیوز، هر چند دو سفر خارج از کشور در دو هفته اخیر برای نماینده بویراحمد پیش بینی شد و ایشان از حضور در بین مردم و حوزه انتخابیه در این ایام محروم بود، ولی در همین مدت دو نماینده دیگر استان از ایام تعطیلات عید بهترین استفاده را برده و بسیاری از برنامه های عقب مانده خود را عملیاتی کردند.

در همین حال لغو جشن نوروز در یاسوج به بهانه آب و هوا و بی برنامه بودن بویراحمد و سی سخت به عنوان دو مرکز گردشگری در این روزها خلا های نظارتی و مدیریتی را بیش از پیش آشکار کرد.

در همین حال دهها برنامه تفریحی و فرهنگی در شهرستان های کهگیلویه، چرام، سوق، گچساران و باشت در حال اجرا بود.

سرکشی به مردم مناطق محروم استان که عدل هاشمی نمونه آن را انجام داد و حتی دو کلنگ زنی در این ایام انجام داد ، می توانست در این ایام که بسیاری از مردم محروم استان وضع مالی مناسبی ندارند و دلخوشی خاصی هم نداشتند لااقل با دیدار مسئولین کمی کام تلخ آنها را شیرین کند.

هیچ جا برای تفریح در ایام نوروز بهتر از استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد نیست و در همین حال می توان از این فرصت برای دیدار با مردم و مناطق استان با فراغ بال پرداخت و برنامه ها و پیگیری های سال جدید کاری را با دستی پر دنبال کرد

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=224368
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امید گفت:

    چرا نظرات ما رو چاپ نمیکنید
    زارع به شما چقدر داده که سینه چاکیت واسش

  2. ناشناس گفت:

    این متن بسیار متین و به جا بود ، جشنواره هایی که در خطه گرمسیر نشین استانمون برگذارشد بسیار خوب بود و برای مردم شادی اور که جای تشکر از دو نماینده گچساران و کهگیلویه دارد ، اما در بویر احمد و سی سخت متاسفانه هیچ هیچ …
    متاسفانه عادت شده مراسم ترحیم رو خوب و عالی مدیریت کنیم ، که این هم به نوبه خود بد نیست اما نه افراط در این و نه نبود و بی اهمیت کردن مراسم شاد برای مردم

  3. ناشناس گفت:

    همراه وزیر به آلمان سفر کردند. بعد برای دیدن کارخانه فولاد و پتروشیمی به انگلیس سفر کردند . بهترین ها که حق بویر احمد و دنا است را خواهد آورد.

  4. ناشناس گفت:

    درود بر حاج زارع زحمت کش و خدوم. نماینده ای که ۱۰ روز نبودش رو به نقد می گیریم. نماینده ای که همیشه در دسترس بوده و هست.

  5. ناشناس گفت:

    ککا ایشون همیشه غیبته

  6. مرادیان گفت:

    درود بر امیرکبیر …ایشان مشغول آباد سازی استان چهارفصل در سایر استان ها هستند.

  7. ..لبیک یا حسین.. گفت:

    حتما رفته انگلیس فاتحه خونی

دیدگاه شما