جمعه 20 اسفند 1395 - 14:31

سخنان عجیب احمدی نژاد درباره حضورش در انتخابات آتی

احمدی‌نژاد: فعلا و البته فعلا در انتخابات مستقیم وارد نمی‌شوم | سفرهای استانی را ادامه خواهیم داد
………………………………………………………..
به گزارش بویرنیوز، گزیده سخنان احمدی نژاد در جمع شوراهای بازخوانی خط امام در زیر می آید:

* همه حق دارند نامزد انتخابات شوند و کسی نباید بگوید چه کسی بیاید چه کسی نیاید.

* شرایط چهارماه پیش برای آن زمان و در پاسخ به سوالات آن مقطع بود. الان شرایط فرق کرده است. خیلی وقت ها نمی شد مستقیم حرف زد.

* ۴ ماه پیش می خواستند یک عده را بیاورند و به اسم ما قالب کنند. من خودم فعلا و البته فعلا در مقوله انتخابات مستقیم وارد نمی شوم ٬ ولی بقیه دوستان که منعی ندارند. به من گفتند تو خودت نباش ولی رایت را بیاور پشت سر ما باشد گفتم اصلا از این خبرها نیست.

* آقای بقایی انسان مومن، پاک، ولایی و خط امامی است. اینکه رهبری عزیز فرمودند تو کاندیدا نشو معنی اش این نیست که من نسبت به انقلاب و وضعیت کشور بی تفاوت باشم و سکوت کنم.

* سکوت کنم که کشور را دو دستی بدهند به آمریکا؟! سکوت کنم تا مردم را له کنند؟

* رفقای من، هم دوره ای های من، همسنگرهای من ۳۰ سال پیش شهید شدند ، من ۳۰ سال اضافی زندگی کرده ام. جانمان فدای این انقلاب.

* نحوه ورود به انتخابات توسط شوراها را به خود شوراها می سپارم اما اگر قرار شد کار انتخاباتی شود و از کسی حمایت کنند همه نروند و دو سه نفر بمانند.

* آبان ماه میخواستند چند نفر را به نام ما در انتخابات پیش رو قالب کنند اما بنده از طراحیشان مطلع بودم. میگفتند از اینها حمایت کن که من پاسخ دادم هرگز از اینها حمایت نخواهم کرد اما معتقدم شرایط امروز با آن زمان فرق کرده است.

* البته این نظرات اصلا به معنای نقض حرفهای گذشته نیست، بنده گفته بودم مستقیما وارد انتخابات نخواهم شد و از کسی حمایت نخواهم کرد اما هیچ کس نمی تواند در انتخابات و سایر مقاطع نسبت به سرنوشت ملت بی تفاوت و تماشاچی باشد و کشور را دو دستی تقدیم دشمنان ملت کند.

* همه حق دارند نامزد انتخابات شوند و کسی نباید بگوید چه کسی بیاید چه کسی نیاید. آنها که مدعی دموکراسی بودند امروز از حذف رقیب سخن می گویند!

* دوستانی که می خواهند وارد کار انتخاباتی شوند ، ورود کنند ، استعفای کتبی هم نیاز نیست. به فضل الهی سفرهای استانی را با هدف تبیین پس از ایام نوروز ادامه خواهیم داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=222001
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تاج ملک گفت:

    جناب احمدی تژاد هیج از وزیران دزدت از مدیران دزدت از گراتی کالاها بی کاری معتادی دوران خودت خجالت نمی کشی که دوباره عزم سوار شدن بر مردم را داری کنر نردن دیگه طاقت سواری ندارند لطفا

  2. تاج ملک گفت:

    جناب احمدی تژاد هیج از وزیران دزدت از مدیران دزدت از گراتی کالاها بی کاری معتادی دوران خودت خجالت نمی کشی که دوباره عزم سوار شدن بر مردم را داری

  3. تاج ملک گفت:

    بسه تورا به همان حاله نوری که دیدی نیا که گرانی بیکاری تو کمر همه را شکست

  4. یاسوجی گفت:

    روحانی یه حرف در باره برجام زد که قبل برجام بود،چطور بزرگش کردن و گفتن مخالفت با رهبری هست.اما الان احمدی میگه هیشکی حق نداره بگه کی بیاد کی نیاد،چطور مخالفت با رهبری نیست؟؟
    مگه تویتر خودت فیلتر نکردی چرا الان حساب داری؟
    مگه دست دادن جان کری و ملاقاتش گگناه نبود؟نامه نوشتن به ترامپ و اوباما در شرایطی که هیچ کاره ملت نیستی یعنی چه؟؟؟اصلا تو کی هستی که نماینده مردم ایران باشی؟؟مایه سرافکندگی محله تون هم هستی
    اصلا شما خوب.مگه قرار نبود رحیمی گناه کار باشه یا هرکی از دولتت عذرخواهی کنی؟؟
    شما اول بیا بگو دکل نفتی کو؟پول دانشگاه چی شد؟؟اختلاس ها چس شد؟ووووووووووو بعد بیا…
    مردم دیگه مث قبل ساده نیستن
    یه سوال همیشه تو ذهنمه که اخرش دردسر هم میشه.آیـــــــا کسی جرات اینو نداره از احمدی سوال این سوال ها رو تو دادگاهی جای بپرسه؟؟کسی نمیخواد جلوی آبروریزی این آقا رو بگیره؟؟

  5. ناشناس گفت:

    شماها چرا اینقد ازاحمدی نژاد میترسید
    اون مردعمل هست حرف مفت نمیزنه.

  6. دق نکن منتشر کن گفت:

    جانم فدای دکتر احمدی نژاد

  7. بیطرف گفت:

    درنبود آیت الله هاشمی بازهم جون گرفت

  8. بیطرف گفت:

    امام جمعه مشهد باید پاسخگوی احمدی نژادباشد

  9. باشت گفت:

    احمدی نژاد از هر کاندیدی حمایت کرد، پیروز میشود شک نداشته باشید

  10. کوه گفت:

    دکتر احمدینژاد مرد بزرگ وعمل هست

دیدگاه شما