چاپ این برگه

واکنش مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به خبر پرداخت های نامتعارف/ آنچه تاکنون انجام گرفته قانونی بوده است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد انتشار خبری مبنی بر پرداخت های نامتعارف به برخی مدیران این اداره کل را کذب محض خواند و تاکید کرد که انتشار چنین اخباری براساس برخی اهداف خاص در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش «بویر نیوز»، محمدعلی علیمردانی به ایلنا در یاسوج گفت: هفته گذشته، در برخی رسانه‌ها خبری مبنی برانتشار پرداخت میلیونی به برخی مدیران اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منتشر که متاسفانه این پرداخت ها هیچگونه واقعیتی نداشته است.

وی با تاکید بر کذب بودن اخبار منتشره، اظهار داشت: آنچه که در مجموعه پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و می گیرد براساس قانون بوده و روال عادی خود را طی کرده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد افزود: ما نیز دوست داریم به مدیران و پرسنل زحمتکش زیرمجموعه مان پاداش تقدیم کنیم اما متاسفانه چنین اعتباری وجود ندارد.

علیمردانی با بیان اینکه اگر چنین پول‌هایی که برخی آقایان ادعا کرده‌اند در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت، می‌توانستیم اضافه کاری‌های معوق مانده را پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: هیچ پرداخت نامتعارف و غیرقانونی در این اداره کل وجود نداشته و مطمئن باشید هر اقدامی بخواهد شکل بگیرد براساس قانون و با نظارت دستگاه‌های نظارتی مرتبط شکل می گیرد.

وی گفت: اسناد مالی و پرداخت‌ها در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شفاف و روشن بوده و هیچگاه از قانون عدول نکرده و نمی‌کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: هیچگونه استخدامی در این اداره کل نیز وجود ندارد و ما نمی‌توانیم به درخواست‌های استخدام پاسخ مثبت بدهیم که در برخی اوقات شاهد بداخلاق‌هایی در این ارتباط نیز هستیم.

علیمردانی گفت: انتشار اخبار کذبی که منجر به شایعه‌سازی، تهمت، افتراء و تخریب مجموعه اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد شود درصورت صلاحدید پیگیری قانونی می شود.