یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:16

حاشیه سازی عجیب سفر معاون اول رئیس جمهور به یاسوج

گروه سیاسی – چند روز قبل بسیاری از رسانه های محلی خبر از سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت به استان کهگیلویه و بویراحمد داده بودند و برخی از رسانه ها تاکید داشتند که جهانگیری فقط به گچساران سفر خواهد کرد!

به گزارش «بویر نیوز»، اما بالاخره این سفر  امروز شنبه به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد و جهانگیری در راس هیاتی با همراهی ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و نعمت زاده وزیر صنعت وارد یاسوج و طبق برنامه ای که تقوی معاون روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرده بود؛ معاونان رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت فقط در شهر یاسوج حضور خواهند یافتند و به هیچ‌یک از شهرستان‌های دیگر سفر نکردند و هیچ برنامه ای در این زمینه نداشتند.

جهانگیری برای افتتاح فاز دوم کارخانه سیمان مارگون به این شهر سفر کرد و به طبق برنامه ریزی استاندار و نماینده بویراحمد نیز از قطعه دوم محور پاتاوه دهدشت (در منطقه لوداب) نیز بازدید کرد.

جالب تر اینکه برخی رسانه ها که پیشتر از سفر جهانگیری به گچساران خبر داده بودن وقتی با تکذیب اخبار خود مواجه شدند در توجیه این موضوع مدعی شدند که به علت حضور نداشتن تاج گردون در استان سفر جهانگیری به این شهرستان لغو شده است!

با این وجود اما تحقیقات خبرنگار ما نشان می دهد از یکماه پیش که زمزمه سفر معاون اول رئیس جمهور وجود داشت فقط برنامه وی در مرکز استان طرح ریزی شده بود و هیچ برنامه ای برای سفر به گچساران در کار نبود که لغو شود!

حال این سوال پیش می آید آنهمه تبلیغات واهی و اخبار کذب برای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان هایی که در برنامه نبود؛ برای چه بود؟

بنظر می رسد پاسخ این سوال یکی اینکه عده ای می خواستند این سفر و مسئولان را تحت فشار بگذارند و به قول معروف در عمل انجام شده قرار دهند و یا اینکه تبلیغات هدف دار برای وقتی بود که این سفر انجام می گیرد و بعد از آن بتوانند از این فضا بهره برداری کنند.

سوال دیگر اینکه اگر قبول کنیم که دکتر تاج گردون هم مشغله کاری داشته و نتوانسته معاول اول رئیس جمهور را همراهی کند مگر استاندار و فرماندار به عنوان نمایندگان عالی دولت حضور نداشتند که این سفر انجام شود!؟

پاسخ اینست که تاج گردون می دانست که جهانگیری اصلا قرار نیست به گچساران سفر کند و برای همین در استان حضور نیافت تا به بهانه جلسات مجلس از زیر بار انتقادات رهایی یابد و رسانه های حامی وی هم این بهانه را برای اذهان خوش باور جور کنند.

با این حساب آیا معاون اول رئیس جمهور وقت دارد زمانی که تاج گردون جلسه نداشت بازهم به استان سفر کند و به مشکلات گچساران رسیدگی کند یا نه چون وی حضور نداشت، زمانی که قرار بود صرف سفر به این شهرستان شود صرف بخش های شهرستان بویراحمد شد!؟

پس باید پرسید آنهمه تبلیغات کذبی که برای سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان گچساران شد برای چه بود؟ اگر چیزی برای بهره برداری بود معاون اول رئیس جمهور بدون نیاز به حضور تاج گردون با همراهی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می کرد و یا اگر طرحی برای رسیدگی بود وی بررسی می کرد؛ اگر هم چیزی برای عرضه نبود پس چه با تاج گردون و چه بی تاج گردون این سفر چه هدفی داشت!؟

اکنون برای بسیاری روشن شده است که از اول هم برنامه ای برای سفر جهانگیری به گچساران نبود و عده ای با تبلیغات برای این سفر تلاش داشتند تا جو انتخاباتی شکلی ایجاد نمایند و تاج گردون هم که به عدم سفر وزیر به گچساران آگاه بود جلسات مجلس را بهانه کرد تا بدین طریق تیم تبلیغاتی قوی وی نشان دهند می توانند حتی از یک ضعف هم شانتاژ تبلیغاتی بسازند و چه بسا فردا کلیپ آنهم برسد!

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=220832
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان جهانبازیان گفت:

    جناب گوهرگانی تحویل بگیر.همش اذعان میکردی که معاون رییس جمهور فقط به گچ سفر میکنه

  2. دنای سربلند گفت:

    گوهرگانی فقط ادعاداره..وتبعیض

  3. سوق گفت:

    راستش اینا حرفا و شایعات فقط فقط جهت تخریب نماینده بویراحمده… واقعا حیف این نماینده پرتلاش که ایقد کم شانسه…

  4. ناشناس گفت:

    تک روی منجر به شکست و ضرر مردم خواهد بود

  5. متاسفم گفت:

    متاسفم برات تا میتونید حرص بخورید

  6. فرهنگی گفت:

    آقای تاج خودش جدا تصمیم می گیره و پا بند کسی نیست .

  7. مجید گفت:

    بویر تو چرا زورت گرفته که معاون اول به گچ بره ویا نره تووظیفه رسانه ایت را انجام بده میدونم که این پست را نمیگذاری ولی خودت ووجدان دست اندرکارانت

  8. امير علي گچساران گفت:

    اي كاش ٣ تا حاج زارع در اين استان نماينده بود اين استان بايد افتخار بكند به اين مرد بويراحمدي كه داره واسه تمام استان تلاش ميكنه و به مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا واسه اين انتخاب تبريك ميگم خدا پشت و پناهت مرد بويراحمدي

  9. جناب آقاى زارع دربرابروجدانت چى دارى بگى اون إزكارخانه قند.كارخانه آردونشاسته وكشتارگاه دام وپل سوم بشاركه ده سال ازش ميگذره وبچه هاى تحصيلكرده إيلت كه بيكارن چه جوابى دارى بدى أينم جاى تاسف داره كه سفر جهانگيرى رو اينهمه بزرگش كنيد تاج گردون تمام وزيران وتمام مديران ادارات إز خودشه جنابعالى چكاركردى

  10. امیرحسین گفت:

    بنازم نماینده خستگی ناپذیر بویراحمد و دنا را

دیدگاه شما