دوشنبه 9 اسفند 1395 - 18:18

شرط دستگاه قضا کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از رسانه ها


گروه اجتماعی- دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد فارغ از هرگونه مرزبندی، توسعه استان را اولویت اقدامات خود می داند.
به گزارش «بویر نیوز»، دادستان مرکز استان در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از رسانه ها، بیان کرد: رسانه هایی که فارغ از غرض ورزی، کینه جویی، توهین و افترا و صرفاً با هدف کمک به توسعه و پیشرفت استان فعالیت می کنند مورد حمایت تمام قد دادگستری کهگیلویه و بویراحمد هستند.
مهرداد کرمی تاکید کرد: مجموعه قضایی فارغ از هرگونه نگاه جانب دارانه و به صورت کاملا مستقل به هر فعالیتی در جهت توسعه و پیشبرد استان کمک خواهد کرد.
وی افزود: وجود رسانه هایی که بتوانند با نقد منصفانه و سازنده دستگاه های استان را به چالش بکشند و زمینه اصلاح امورات توسعه ای استان را فراهم آورند نه تنها مضر نیست که مفید و قابل تقدیر است.
کرمی به توجه ویژه حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دستگاه قضا به نقش روشنگری و نظارتی رسانه ها در اصلاح امور و حمایت از آنها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: رئیس کل دادگستری استان اعتقاد راسخ به نقش مهم و اثر بخش رسانه های دلسوزو متعهد در راستای اصلاح امور، شفاف سازی مسائل، روشنگری برای مردم شریف استان دارد و رسانه های اینچنینی را عامل حرکت همگام و همسوی مردم و مسئولان به سمت توسعه می داند و از آنها حمایت کرده و می کند.
دادستان یاسوج به محدودیت نشر اخبار قضایی از سوی رسانه ها هم اشاره کرد و یادآور شد: نشر و یا بازنشر اخبار محرمانه، حوادث و وقایع امنیتی به دلیل مشکلات بعدی و موانعی که بر سر راه بررسی دقیق و کامل پرونده ها، برای دستگاه قضا ایجاد می کند تخلف محسوب می شود و اهالی رسانه باید این مهم را مد نظر داشته باشند.
مهرداد کرمی در پایان خاطر نشان کرد: دغدغه توسعه و پیشرفت استان و رهایی از قید و بندهای قومی و قبیله ای ذیل فرهنگ بزرگ انقلاب اسلامی موضوعی است که مشترک بین همه ما است و باید تلاش و جدیتمان در راستای تحقق این مهم باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=219951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کهگیلوبه و بویراحمد گفت:

    جناب مزارعی . انصافا تا موقع بازنشستگی در استان ما بمون و یه کم استان ما را از این سردر گمی نجات بده.
    لطفا از همکارانت دستور بده که جواب مردمو بهتر بدهند .

  2. سعیدی گفت:

    درود بر دستگاه قضا که واقعا وجودشون موجب امنیت و ارامش خاطر خصوصا در زمان آقای مزارعی و کرمی واقعا خوب شده دادگستری- دست مریزاد

دیدگاه شما