چاپ این برگه

دست گوهرکانی رو شد!/ پشت پرده حمله مدیرکل جهاد کشاورزی به استانداری

گروه اقتصادی – در پی انتشار با عنوان “افشاگری گوهرکانی علیه استانداری کهگیلویه و بویراحمد” داریوش مظفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی نامه ای به سخنان وی، پاسخ داد.

به گزارش «بویر نیوز»، جعفر گوهرگانی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرده بود: باید شفاف این موضوع را به مردم و مقامات ارشد بگویم که در یک معاونت غیرتخصصی با فعالیت‌های کشاورزی افرادی دارای نفوذ و نورچشمی را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش گلخانه معرفی کردند که به معنای واقعی هدر دادن پول بیت‌المال است.

همین اظهارات و بازتاب آن باعث شد تا داریوش مظفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد پشت پرده این موضوع و ناراحتی گوهرکانی را افشا کند و بنوعی دست مدیرکل جهاد کشاورزی را رو کند.

در متن پاسخ مظفر، دستور العمل اعتبارات مورد اعتراض گوهرگانی؛ دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ذکر شده است و در واقع با تائید این معاونت اعتبارات و با تائید بانک به سرمایه گذاران تعلق می گیرد.

نکته قابل توجه اینکه گوهرکانی مدیرکل جهاد کشاورزی در سفری که دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به یاسوج داشت و سخن از همین اعتبارات به میان آمد، وی را دروغگو خواند و گفت که این اعتبارات شعار است و تخصیص نمی یابد.

همین سخنان باعث بروز تنش و نهایتا درگیری گوهرکانی با معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری شد که اتفاقا بازتاب بسیاری بدی در سطح کشور داشت.

حالا جالب اینجاست که گوهرکانی به نحوه تخصیص اعتباراتی اعتراض می کند که قبلا می گفت دروغ هستند و حتی بخاطر صحت ادعای خود دعوا هم کرده بود.

بنظر می رسد به دلیل همان درگیری معروف و رفتار آقای گوهرکانی، دست جهاد کشاورزی از این اعتبارات کوتاه شد که همین مساله موجب خشم مجدد گوهرکانی شده است.

متن کامل پاسخ مظفر به گوهرکانی که برای «بویر نیوز» ارسال شده است، در ادامه آمده است: