چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 8:26

واکنش شهردار یاسوج به اظهارات حاشیه ساز یک عضو شورای شهر

گروه سیاسی-برخی اعضای شورای شهر از روز اول تاكنون ابزاري  براي بازارگرمي وسوء استفاده رسانه ها وبرخي دیگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر بودند.

به گزارش بویرنیوز، شهردارياسوج در پاسخ به اظهارات اخير یکی از اعضای شوراي اسلامي شهر یاسوج گفت:  رجز خواني هاي ايشان را پوچ و بي اساس می دانم و به نظرم ايشان از روز اول تاكنون ابزاري  براي بازار گرمي و سوء استفاده رسانه ها و برخي دیگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر بودند.

دکتر جاوید گفت: من جاي این عضو شورای شهر بودم در همان سال اول استئفاء مي دادم چرا که او راه را اشتباهي آمده بود و به اهداف از پيش تعيين شده خود نمي توانست دست پيدا كند.

وي عنوان كرد: شعار ما از روز اول قانونمندي پاكدستي و عملگرايي بوده و طبيعي است كساني كه مخالف اين أهداف هستند در تشكيلات شهرداري جايگاهي ندارند و امروز آثار اين شعار در جاي جاي اين شهر مشخص است كه بالاخره ماه پشت ابر باقي نخواهد ماند و آينده إثبات خواهد شد كه چه کسی خدمت کرده و چه کسی خیانت!

گفتنی است یکی از اعضای شورای شهر یاسوج به رسم همیشگی خود هر چند وقت یکبار مطالبی علیه شهرداری یاسوج به رسانه ها اعلام می کند که البته تاکنون سندی مبنی بر ادعاهای خویش به رسانه ها نداده است.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=217439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکتر ایرجی جهان آبادی گفت:

    سلام
    آقای اردشیری رو همه می شناسند
    ازشیوه سفیر سوییس استفاده کرده خبرنگاران را برده خونش

  2. مهسا نیک نژاد گفت:

    آقای اردشیری اگر واقعا نقد میکنی و نه تخریب چرا از اقدامات شهردار نمیگی؟چرا به مشکلات شهری نمی‌پردازی و فقط حرفای بدون سند میزنی؟چرا نزدیک انتخابات فقط!!!!

  3. محمد گفت:

    جناب شهردار اگر چیزی زیر استین پنهان نداری مناظره ای واقعی و حقیقی با جناب اردشیری در صدا و سیما تشکیل بده
    الحمدلله خر شما که ب خوبی میراند و میتازد

    خواهشا مثل دفعه های قبل که در صدا و سیما حضور داشتی ان هم با شخصی هم فکر خودت که ب خوبی میدانست چطور خواسته های شما و اطرافیانتان را در ذهن مردم جا دهد ،نکن
    این بار با جناب اقای اردشیری برو هر چند میدانم جرات این کار را نداری

    • کریمی گفت:

      شهردار ۳ بار گفت مناظره عمومی هم گفت حالا چرا ایشون خبرنگار رو برمیداره و میبره خونشون و حرف میزنه واقعا عجیب مثل مرد برو مناظره رو در رو داشته باش اردشیری عزیز، دوس دارم از خدمات خودت حداقل به اونایی که بهت رای دادن هم بگی

  4. همشهری گفت:

    اقای اردشیری اقای پایدار اقای علی پور ضعیف وناکارامد ترین اعضای شورای فعلی بودند که هبچ کاری برای مردم وشهر انجام ندادند

  5. همشهری گفت:

    خداوکیلی دراین مدت چهار سوال تحقیق بفرمایدکه ایا اقای اردشیری یک کار مفید انجام داده

  6. ا دوست گفت:

    سلام این دغل بازی های اردشیری دیگر رنگ نداره. ایشون تو دوره های قبا هم دست به افشاگری زد به قول خودش بعد مشخص شد تا خودش از همه بدتره

  7. ..لبیک یا حسین.. گفت:

    درود بر دکتر جاوید

دیدگاه شما