شنبه 23 بهمن 1395 - 11:27

افتتاح یک بیمه متفاوت در کهگیلویه و بویراحمد (+جزئیات و خدمات ویژه)

عباس جهاندیده گفت: پیش بینی می کنیم همانگونه که در کشور در کمتر از 5 سال بیمه “ما” توانست جایگاه خود را تثبیت کند در استان نیز همینگونه باشد و اضافه کرد ر همین ابتدای کارافراد زیادی برای دریافت نمایندگی درخواست داده اند.

در آیینی با حضور مسئولان بیمه کشوری، استانی و مدیران بانک ملت، شعبه یاسوج ” بیمه ما ” افتتاح شد.

به گزارش «بویر نیوز»، معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه ما در آیین افتتاح شعبه یاسوج گفت: با افتتاح این شعبه، پوشش بیمه در تمامی استانهای کشور صد درصد شد و در 31 استان کشور شعبه داریم ضمن اینکه دربرخی استانها بیش از دو شعبه داریم.

امیرحسین قربانی افزود: بیمه ما از سال 90 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده که تاکنون سهم قابل توجهی از صنعت بیمه ایران را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بیمه ما هم اکنون 40 شعبه و یک هزار نمایندگی در سراسر کشور دارد که در انواع رشته های بیمه فعالیت می کنند و آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران است.

قربانی با بیان اینکه صنعت بیمه عضو کوچکی از صنعت کشور محسوب می شود گفت: باور ما بر اجرای اصول مشتری مداری و رعایت عدالت و انصاف و پایبندی به مقررات است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ملاکهای توسعه یافتگی وجود شعب بیمه است و هر استانی که شعب بیمه بیشتری دارد توسعه یافته تر نیز هست، افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در ایران 2.2 درصد است که در پایان برنامه ششم این رقم باید به 7دهم  درصد برسیم .

معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه ما با بیان اینکه بیمه “ما” در ایران حامی پلنگ ایرانی است گفت: این شرکت حضور و فعالیت خود را به خارج از مرزهای ایران نیز توسعه داده است.

نمایندگی بیمه ما در استان کهگیلویه وبویراحمد به عباس جهان دیده از از جوانان بومی  استان سپرده شده است.

جهان دیده در آیین افتتاح شعبه یاسوج گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد برای بیمه جز استان های بکر است و همه باید تلاش کنیم ضریب نفوذ بیمه را در استان بالا ببریم.

وی تاکید کرد : بیمه جز آن صنعت هایی است که نیاز به فرهنگسازی دارد و مردم باید به این باور برسند که بیمه یک سرمایه گذاری مطمئن برای آیندگان است.

مسئول بیمه ما در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می کنیم  همانگونه که در کشور در کمتر از 5 سال بیمه “ما” توانست جایگاه خود را تثبیت کند در استان نیز همینگونه باشد و اضافه کرد ر همین ابتدای کارافراد زیادی برای دریافت نمایندگی  درخواست داده اند.

بر پایه این گزارش، ارائه انواع بیمه ها (عمر، خودرو، آتش سوزی و…) با شرایط ویژه، تخفیفات مناسب و متناسب با وضع اقتصادی مردم استان از جمله نقاط متمایز کننده بیمه “ما” در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

شعبه مرکزی این بیمه در حد فاصل فلکه ساعت به سمت جهاد جنب شعبه مرکزی بانک توسعه تعاون واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=216273
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هوشمندی گفت:

    ما که نفهمیدیم چرا اینهمه بیمه متفاوت داریم کاشکی به همین تعداد تنوع کمپانی تولید خودرو داشتم

دیدگاه شما