چاپ این برگه

چرایی اختلالات تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پوشش تلفن همراه در این استان بیش از 95درصد است.

به گزارش بویرنیوز”عبدالحسین افتخاری” در نشست خبری با خبرنگاران افزود: کل این استان تحت پوشش تلفن ثابت و “جی اس ام” قرار دارد.

وی بیان کرد: ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد 103درصد و تلفن ثابت بیش از 20درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطعی و اختلالات تلفن همراه در استان طی روزهای اخیر خاطرنشان کرد: تجهیز سامانه های “بی تی اس” به سیستم “فور جی” علت این اختلالات در استان است.

افتخاری تصریح کرد: 145هزار مشترک “جی اس ام” مشغول به کار، بیش از 690هزار مشترک تلفن همراه اول، 13هزار و 500مشترک ADSL در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

وی ادامه داد: 90دفتر خدمات روستایی (آی سی تی) و پیشخوان در استان به مردم خدمات رسانی می کنند که از این تعداد 45دفتر دفاتر آی سی تی روستایی و 45دفتر پیشخوان خدمات دولت هستند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این استان بیش از 309سایت تلفن همراه داریم. 88سایت تری جی و 36سایت فور جی در استان وجود دارد.

افتخاری تاکید کرد: در مجموع بیش از 370سایت تلفن همراه و 150سایت جی اس ام روستایی وجود دارد که هم اکنون پوشش خوبی در سطح استان داریم.

وی گفت: طی دوماهه گذشته 110سایت تلفن همراه استان به تکنولوژیهای روز دنیا مجهز شدند.

مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی 6ماهه امسال با انجام اقداماتی همچون سرعت در رفع خرابیها، واگذاری ADSL ، بهسازی تلفن ثابت، اجرای فیبر نوری برای ادارات، سازمانها و شرکتها، توسعه تجهیزات مخابراتی و کاهش هزینه های کاذب مخابرات این استان در زمینه تلفن ثابت به سوددهی رسیده است.

افتخاری اضافه کرد: شرکت مخابرات بیش از 5میلیارد تومان از مردم و دستگاههای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مطالبه دارد./ایسنا