پنجشنبه 14 بهمن 1395 - 17:52

نماینده بویراحمد: خوشحالم که خواسته مرحوم آیت الله ملک حسینی عملی شد (+تصاویر)

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی طرح گازرسانی به روستای چشمه چنار شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در این آیین با اشاره به اینکه روستای چشمه چنار یادآور بزرگ مرد جنوب کشور مرحوم آیت الله ملک حسینی است، گفت: آن مرحوم همیشه آرزو داشتند بهترین خدمات به نقاط محروم استان داده شود و یکی از دغدغه های ایشان گازرسانی به روستای چشمه چنار بود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده تلاش کردیم در سال های اخیر به دورترین نقاط شهرستان های بویراحمد و دنا خدماتی همچون آبرسانی، اصلاح و بهسازی شبکه های برق، زیرسازی و آسفالت روستاها و گازرسانی را داشته باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام دهه فجر آغاز عملیات اجرایی و افتتاح گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان بویراحمد انجام می شود.

زارعی بیان کرد: افتتاح گازرسانی به چشمه چنار به نمایندگی از ۱۴ روستای شهرستان بویراحمد انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: با گازرسانی به روستای چشمه چنار، ۱۰۶ نفر از مردم این روستا در قالب ۲۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۴ ماه پیش این پروژه را کلنگ زنی کردیم و خرسندیم که بعد از گذشت تنها چهار ماه این پروژه افتتاح می شود.

زارعی با تقدیر از عملکرد دولت تدبیر و امید در بحث خدمات رسانی به مناطق محروم، گفت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تعامل با دولت است و من به عنوان نماینده مردم در مجلس تلاش دارم تا با تعامل با مسئولان زمینه بهترین خدمت ها به مردم را در استان فراهم سازم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=215259
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سی سخت استوار گفت:

    درودبرنماینده توانمندوخستگی ناپذیر

  2. ناشناس گفت:

    با سلام آقای زارع.قول گاز رسانی به ده برافتاب دمچنار رو هم داده بودین حمایت ازشما هم تقریبا صد درصد بوده.با وجود اینکه لوله گاز تا ده متری خونه ها اومده اما حدود یکسال واندی متوقف شد.باید منتظر دور بعدی انتخابات مجلس باشیم یا نه؟
    ممنون

  3. دنای سرافراز گفت:

    باعرض سلام خسته نباشید خدمت رسانه بویرنیوز خواهش التماس داریم که حرف وپیاممون به گوش استاندار فرماندار نماینده مدیرعامل شرکت گاز برسونید تاشایدمشکل گاز روستای زردک حل بشه خدایی انصافه مادرفاصله شش کیلومتری شهریاسوج باشیم کنار روستای نماینده بعدش ازنعمت گاز بی بهره باشیم خواهشا این پیامو پخش کنید باتشکر

  4. توان گفت:

    کی باشه که قدر این نماینده دلسوز را بداند حیف زارع که توی این استانه

  5. مریم گفت:

    بویر نیوز شک ندارم منتشر نمیکنید. اما مینویسم. بگید جناب زارع، خیلی خیلی زحمت کشیدین، شاه قاسمی ها اکثرا در این چند دوره باش شما بودن. دور ترین روستا ها گاز دارن از ده ها سال پیش. حالا بعد از فوت مرحوم آیت الله خیلی خیلی زحمت کشیدین مرحوم ایت الله رو به آرزوش رسوندین، به قول شهریار، آمدی جانم بقربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟؟!!! چشمه چنار چسبیده به شهره ولی به خاطر بی گازی تقریبا خالی از سکنه شد در حالی که موقعیت توریستی عالی داشت.

دیدگاه شما