چاپ این برگه

خبر خوش استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای پتروشیمی دهدشت

خبرگزاری فارس: تأمین منابع پتروشیمی دهدشت از طریق صندوق توسعه ملی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تأمین منابع مورد نیاز پتروشیمی دهدشت از طریق صندوق توسعه ملی کشور خبر داد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مشکلات شبکه بانکی استان در جلسه‌ای با حضور سید موسی خادمی استاندار، معاون بانک مرکزی و مدیران بانک‌های عامل کشور، مسئولان بانک‌های استانی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست به تسریع در تامین و پرداخت یک هزار 200 میلیارد ریال تسهیلات باقی مانده از دو هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات سال 95 که 900 میلیارد ریال آن تاکنون پرداخته شده است، تاکید شد.

خادمی افزود: در این جلسه مقرر شد هرکدام از بانک‌های عامل استان یک واحد آموزشی در استان احداث کنند.

استاندار اظهار داشت: موضوع مشارکت جدی بانک‌های استان در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

خادمی، بحث مصارف و منابع استان را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بیان کرد و افزود: در این رابطه تاکید شد با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد، در خصوص منابع بانکی برای پرداخت تسهیلات در استان کهگیلویه و بویراحمد محدودیت وجود نداشته باشد.

استاندار بیان کرد: موضوع پرداخت وام ازدواج استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد توجه ویژه قرار گرفت.

خادمی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه، مذاکراتی با صندوق توسعه ملی انجام شد که از منابع این صندوق برای طرح پتروشیمی دهدشت با بانک ملت همکاری داشته باشد.