چاپ این برگه

سخنان بی پرده نماینده بویراحمد و دنا/ کاری که به اندازه ده ها سال خدمت بود انجام شد

گروه سیاسی- غلام محمد زارعی در مراسم افتتاح نخستین پارک تخصصی بانوان در شهر یاسوج، اظهار داشت: خدا را شاکریم حرکت توسعه و پیشرفت هیچگاه در کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل بردار نبوده و نیست.

به گزارش بویرنیوز، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با وجود همه مشکلات اعم از کمبود منابع، تحریم ها و مسائل اقتصادی اما در همه مقاطع زمانی چرخ توسعه کشور از حرکت نایستاده است و در این استان هم شاهد استمرار حرکت توسعه هستیم.

DSC_0537-1600x1200-Copy

وی گفت: امروز راه اندازی و افتتاح یکی از برکات حرکت مردم و مسئولین را در یاسوج شاهدیم که به بانوان عزیز جامعه تقدیم شده است.

زارعی گفت: برخی رسانه های خاص که محدود هم هستند بخاطر اختلاف با شخص بنده نباید خدمات انجام شده را زیر سوال ببرند.

وی به دیدار با وزیر راه و شهرسازی اشاره و گفت: در این دیدار توانستیم 300 میلیارد تومان ابلاغیه جدید برای پروژه ها راه بگیریم که خود به اندازه چندین سال خدمات در این شهرستان ها می باشد.

نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا افزود: خوشبختانه امروز استان تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده و ابلاغ  20 میلیارد تومان در زمینه آب، 15 میلیارد تومان برای تصفیه خانه شهر یاسوج، 5 میلیارد تومان برای اصلاح و بازسازی خطوط انتقال آب و 5 میلیارد تومان برای شبکه آب شهر مادوان بخشی از اقدامات در راستای حرکت رو به توسعه شهرستان های بویراحمد و دنا بوده است.

زارعی بیان کرد: راه آهن یاسوج – اقلید در حال فعالیت است و تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز در حال انجام است.

نماینده بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: تا هفته آینده ابلاغ تامین مالی کلیه راه های روستایی بویراحمد را انجام می دهیم و این ها و خدمات دیگر دستاوردهای بزرگی است که باید برای مردم بیان شود.