شنبه 4 دی 1395 - 11:45

آیا استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر فرمانداران بی خبر بود!؟ (+تصویر)

گروه سیاسی – حدود 20 روز قبل «بویر نیوز» خبر از زمزمه های تغییر دوتن از فرمانداران داده بود که تاکید کرده بود این اخبار قطعی نیست و باید مسئولان استانداری نظر بدهند.

به گزارش «بویر نیوز»، در پی انتشار خبر تغییر فرمانداران کهگیلویه و بهمئی، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بشدت به رسانه ها حمله کرد و گفت چنین اخباری کذب محض است و تاکید کرد: متاسفانه برخی رسانه‌های محلی بدون هیچ اطلاعات درست و دقیقی اقدام به انتشار مطلبی در این زمینه کرده که به‌هیچ عنوان صحت ندارد.

665

اما این پایان ماجرا نبود و  استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در این روزها بشدت مورد انتقاد در خصوص موضوع تغییرنام، خودکشی ها و بیکاری سرسام آور و سایر مشکلات جامعه بود، فرصت را غنیمت شمرد تا به زعم خود از خجالت رسانه های منتقد درآید و طی بیانیه ای که روابط عمومی استانداری منتشر شد به طرز بی سابقه ای به رسانه ها حمله ور شد و اخبار جابجایی فرمانداران را تکذیب کرد.

در این بیانیه ضمن تکذیب هر گونه تغییری در فرمانداری ها که بصورت گسترده در رسانه ها انعکاس یافت، آمده بود: “انتظار می رود رسانه ها خبرهای خود را از منابع موثق و معتبر دریافت کرده و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند.

همچنین از مردم شریف استان انتظار می رود به اخبار رسانه های کم اعتبار یا بی اعتباری که اصل امانتداری و توجه به اخلاق حرفه ای رسانه ای را رعایت نمی کنند، توجهی ننموده و اطلاعات لازم را از طریق کانال های رسمی و معتبر دریافت نمایند.”

1221

2122

2225

سرانجام فرماندار بهمئی تغییر کرد و علی اکبر فرهنگی نسب بخشدار فعلی مرکزی شهرستان بهمئی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بهمئی معرفی انتخاب شد تا جای سلطانعلی رحمانی که حدود یک سال فرماندار بود را بگیرد.

حال اگر از اقدام غیرحرفه ای و مبتدیانه روابط عمومی استانداری درخصوص نحوه پاسخگویی به خبری که براحتی امکان داشت نسبت به آن واکنش نشان داد هم بگذریم؛ یک سوال بزرگ پیش می آید که آیا واقعا استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییرات بی خبر بوده است که اینگونه بیانیه صادر کرد و همه چیز را تکذیب کرد و حتی انگ بی اخلاقی و بی اعتباری را به رسانه ها اطلاق کرد!؟

بد ماجرا آنجاست، پیشتر شنیده می شد بسیاری از تغییر مدیران بر اساس نظر نمایندگان و لابی آنها، بدون اطلاع و کسب نظر استانداری صورت می گیرد که این خبر به آن شنیده ها رنگ واقعیت می بخشد اما اینکه آیا استانداری از درون حوزه خود هم خبر ندارد بر این حرف و احادیث می افزاید.

البته ناگفته نماند این اولین باری نیست که موضعی از سوی رسانه ها مطرح می شود؛ سپس از سوی استانداری تکذیب می شود و در نهایت آن موضوع اتفاق می افتد و تقریبا هر گاه استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبری را تکذیب کرده است، درست از آب درآمده است.

گفتنی است؛ بر اساس اطلاعات بدست آمده موضوع تغییر فرماندار کهگیلویه همچنان کم و بیش مطرح می شود و اما درباره گزینه های جایگزینی وی فعلا جمع بندی صورت نگرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=211058
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ... گفت:

    فکر کنم آقای دکتر خادمی که احترام زیادی برای ایشان قایل هستم از آقای لاهوتی واهمه داشته باشد، آقای استاندار اگر واقعا به فکر پیشرفت هستی حتی اگر عزل بشی فرماندارانی رو معرفی کن که لایق باشند، آقای لاهوتی الان شهرستان های بهمئی و لنده نیروهای شما هستند پس بگذارید برای دهدشت هم یک نیروی لایق اصلاح طلب بیاید و به این کینه اصلاح طلب بویراحمد و ثلاث پایان دهید همانگونه که مادر شما از ایل بویراحمد میباشد. باتشکر

  2. مخاطب گفت:

    تحلیل خوب داشتید
    اما سئوال 1- مخالفین مومن نسب از رو راستی و شهامت وی واحمه دارند
    2- مخالفین مومن نسب از حمایت بالای مردمی از او واحمه دارند

  3. ازادی گفت:

    مومن نسب صلاحیت فر مانداری ندارن ..چی دارن ک ازش واحمه داشته باشن

  4. حمید گفت:

    شمااول واهمه رودرست بنویس بقیه اش پیشکش

  5. امین گفت:

    برادر عزیز طرفدار مومن نسب اولا سعی کن سواد نوشتاریت را بالا ببری ،دوست عزیز واهمه درست است نه واحمه؛ دوما این مقاله چه ربطی به مومن نسب داشت، والا شما جوری میگید مومن نسب انگار استاندار بوده، نهایتا بخشدار لیکک بوده ، اما برای من خیلی عجیبه که چرا حاج عدل خیلی دوست داره مومن نسب فرماندار بشه ، چون اگه بخاطر قوم گرایی باشه پس شایسته سالاری چی میشه اگه هم بخاطر طرز تفکر سیاسی باشه که خیلی عجیبه اقای مومن نسب با ادعای اصلاح طلبی حاج عدل این همه دنبال پست برای ایشان باشد،

  6. اصلاح طلب گفت:

    اولا در جواب امین باید بگم که اگر متن رو بخونی متوجه میشی که یه قسمت بحث مربوط به آقای مومن نسب هیت و روابط عمومی و معاون سیاسی استانداری بخاطر آقای مومن نسب صحبت کردند پس نمیخواد سطح سوادت رو به کسی نشون بدی، در ضمن دولت اصلاحات هست و انتظار نداشته باش که اصول گرا برای فرمانداری معرفی کنند اگر آقای هاشمی از مومن نسب طرفداری میکنند که همچین چیزی واقعیت ندارد و نظر ایشان رو گزینه مورد نظر مساعد میباشد به این دلیل هست که مومن نسب فردی اجرایی  و توانمندمیباشد، راجب به بخشداری، با وجود ایشان بخش بهمئی به شهرستان تبدیل شد و ی مدت سرپرست فرمانداری اونجا بودن و در این پستی که هستن از مدیران برتر کشور هستش.پس لطفا مطالعاتتون رو بالا ببرید

  7. مخاطب گفت:

    چرا به مومن نسب گیر میدهید. چرا نمی گویید خیلی از کلمات فارسی مشکل دارد و شاید نوشتن واحمه هم مثل تیترهای عجیب رسانه ها یا جلب توجه خواننده باشد. 

  8. امین گفت:

    در جواب اصلاحات، دوست عزیز من ادعای سواد سیاسی ندارم اما به نظر من خیلی زشته که ادعای سیاسی میکنه اما املای کلمات فارسی را بلد نیست، به اعتقاد من مضحک به نظر ميرسه که کسی با همچون ادعایی غلط املایی داشته باشه، اگه شما پستی هم داشته باشید و این کلمه را غلط نوشته باشید که وای به سوادتان، دوما این چند ماه هر وقت سایت های خبری استان را نگاه میکنیم یک مصاحبه از آقای مومن نسب و اطرافیانش ایشان در مورد مسئولیت ایشان در فرمانداری میخوانیم که اصلا جالب نیست و این موضوع شایسته یک مدیر نیست 

دیدگاه شما