چهارشنبه 1 دی 1395 - 16:47

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات: سایت های بی هویت کهگیلویه و بویراحمد فیلتر شوند

دستگاه‌های امنیتی با سایت‌های بی‌نام و نشان تعارف نکنند و نسبت به فیلترینگ آنها اقدام کنند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد: دستگاه قضایی با سایت‌های خبری بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد برخورد کند

به گزارش بویر نیوز، علی‌اکبر پاک عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به جز شبکه ملی از سه طریق انجام می‌شود، گفت: خبرگزاری‌های رسمی کشوری، مطبوعات محلی استان و سایت‌های خبری با مجوز و بدون مجوز سه طریق اطلاع رسانی اخبار در استان هستند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد از رشد قارچ‌گونه برخی از سایت‌های بی‌نام و نشان در استان انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌های امنیتی با سایت‌های بی‌نام و نشان تعارف نکنند و نسبت به فیلترینگ آنها اقدام کنند.

وی کار خبری در استان کهگیلویه و بویراحمد را سخت و دشوار دانست و افزود: خبرنگاران استان با کمترین امکانات تا دورترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد را پوشش خبری می‌دهند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد خواستار حمایت مسؤولان استان از خبرنگاران واقعی در استان شد و افزود: برخی خبرنگارنماها و سایت‌های بی‌نام و نشان و بدون مجوز در استان اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی را نشانه رفته‌اند و به دنبال تفرقه و بیان مسائل قومی و قبیله‌ای در استان هستند.

پاک اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی تماما شیعه است و مردم ولایتمداری دارد لذا مسؤولان امنیتی استان با هر کسی که به هر نحوی دنبال تفرقه و خدشه‌دار کردن آبروی مردم این استان برخورد کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210814
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما