پنجشنبه 25 آذر 1395 - 7:45

واکنش سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به استخدام ها

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه ادارات استان را به نحوی که در رسانه‌ها منتشر شده را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش بویرنیوز، سید مهدی تقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته که در استانداری استان برگزار شد قرار شد این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا خبرهای منتشر شده در رسانه‌های استان در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای را تایید می‌کنید یا خیر گفت: کلیاتی که در رسانه‌ها است را ما به هیچ وجه اصلش را تایید نمی‌کنیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که جذب و استخدام بی‌ضابطه در برخی ادارات تا حدودی تایید شده گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه به این صورتی که در رسانه‌ها بیان شده را تایید نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به دقت توسط بازرسی استان بررسی می‌شود، افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است.

تقوی با اشاره به اینکه مدت 5 سال است هیچ‌گونه استخدامی نداشتیم، در پاسخ به اینکه حتی اگر بیمه برای یک شخص واریز شود، بعد از چند سالی استخدام می‌شود، گفت: اگر شخصی از طرف یک شرکت خصوصی وارد شود، تا شرکت دولتی زمین تا آسمان فرق دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210144
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صفدری گفت:

    جناب اقای تقوی با قدردانی اما حضورتان اعلام کنیم جهاد کشاورزی 170 نفر استخدام داشته و رسمی .چطوری فرمودید 5 سال استخدام نبوده و 35 نفر قرادادی و 70نفر شرکتی.

دیدگاه شما