پنجشنبه 25 آذر 1395 - 7:25

اتفاقی نادر در تلویزیون ایران؛ وزیر حال صدا و سیما را گرفت

دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت در برنامه زنده تلویزیون به شدت از رویه تخریبی سازمان صداوسیما علیه دولت انتقاد کرد.
به گزارش «بویرنیوز»؛ وزیر بهداشت که در برنامه ثریا حضور پیدا کرده بود گفت: من امده ام اینجا نشسته ام اما شما می خواهید 4 فیش حقوقی بگذارید جلوی من. خب قبل از این آن را به من نشان بدهیذ تا ببینم راست است یا دروغ. انچه می گویید صد درصد دروغ است.  امیدوارم باقی حرف هایتان دروغ نباشد.
وی افزود: اگر واقعا می خواستید روشنگری کنید و آن انتظاری که از صداوسیما هست که دانشگاه باشد را انجام بدید، این را قبل از برنامه به من می دادید، اصلا چرا به من؟ به دستگاه قضایی بدهید.
وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر قانون را قبول ندارید و بنای شما فقط این است که بیایید جلوی دوربین و به اصطلاح خودتان افشاگری کنید که این کار را ادامه بدید؛ فقط این شعارتان را عوض کنید. ننوسید دیدبانی برای پیشرفت ایران. این رفتار باعث پسرفت کشور می شود.
وی در ادامه ضمن انتقاد از سکوت صداوسیما در مقابل فسادهای دولت احمدی نژاد گفت: شما چرا تا حالا ساکت بوده اید. چرا زمان دولت قبل صدایتان درنیامد. چرا در مورد آن همه تخلفات هیچ چیز نگفتد.
دکتر هاشمی خطاب به مجری گفت: به خدا به من به خاظر خودتان می گویم، مردم حرف های شما را اصلا قبول ندارند و نمی پذیرند. وزارت اطلاعات و مرکز امار از افراد مختلف نظرسنجی می کند و این نظرسنجی ها نشان از رضایتمندی مردم دارد.
در این حین، مجری برنامه ثریا به نظرسنجی های صداوسیما اشاره کرد که وزیر بهداشت در پاسخ گفت: آن نظرسنجی هایتان هم مثل فیش هایی هست که نشان می دهید.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210138
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بنازمش

  2. مهنا گفت:

    واقعا مرده
    زد تو برجکشون

  3. شهروند گفت:

    دمت گرم

  4. منصف گفت:

    درودبروزيركاربلدبهداشت ودرمان

  5. بویراحمد بزرگ گفت:

    دکتر هاشمی این کارت از همه زحمات و خدماتی که در دولت دهم انجام دادی ارجع تر بود ، سلام خدا به بندگانیش که راهش را در پیش گرفتند . احسنت (طیب الله انفسکم).

  6. ساداتی گفت:

    آفرین بر افتخار میهن ،پاینده باشید دکتر جان

  7. بافت فرسوده گفت:

    کر خوب ..بنازمت که خوب گفتی. کار صدا وسیما فقط تخریب است.

  8. ناشناس گفت:

    کِرِ بی کَله وَ یو ایگون

  9. امید گفت:

    احسنت

  10. شهروند گفت:

    جانا سخن از زبان ما ميگويي.شيرمادرحلالت.

  11. جنترمن گفت:

    جناب هاشمی خدا رحمت کند پدرومادرت را که حرف حق را میزنی بیت المال رادر دولت پاکدست چپاول کردند یه گزارش علیه دولت پاکدست نرفتند از روزی که روحانی اومده داخل کوچه وپس کوچه ها دنبال سوژه علیه دولت روحانی هستند

  12. ناشناس گفت:

    جناب وزیر شما بهتره طرح سلامتتو درست اجرایی کنی برادر
    نمی خواد جای مردم حرف بزنی

  13. ناشناس گفت:

    گیرم که صدا وسیما جانبدارنه مطالبی گفته باشد
    حقوق های نجومی که دروغ نبوده واصلا هم کم نبوده
    زمان احمدی نژاد کم هم ازدزدی ها گفته نشد .
    از آن گذشته مگه رئیس دولت توی سخنرانی های قبل از برجام نگفته بودن که تحریم ها همان روز اول لغو خواهند شد چه شد الان که چندین وچند ماه هم گذشته پس چرا تحریم ها لغو که نشد هیچ قانون تمدید تحریم هاتوسط طرف مقابل مطرح شد آیا حال نمی تونیم بگیم که یا دولت می خواسته نظر مردم رو همراه برجام کنه یا اینکه خودش هم گول ،فریب کاری آمریکا رو خورده بوده؟
    وزیر بهداشت واقعا از کسایی بوده که در این دولت زحمت کشید ای کاش چهره خودش رو با طرفداری از این جریانات مخصوصا باطرفداری از مسئله کلاه برداری مربوط به فیش های حقوقی خراب نکنه .

  14. ناشناس گفت:

    جناب دکتر فیش های چند ده میلیونی و بعضا صد میلیونی پزشکان برای بنده مسجل است

  15. بهمئی گفت:

    درود بر شما حرف مردم را زدی

  16. احسان دشمن زیاری دهدشت گفت:

    وزیر اگر ایطور دربرنامه زنده اذهان مردم رو مخدوش نکنه دیگه چه چیز واسه گفتن داره…..اصلا همه  وزیران روحانی یک وزیر راه احمدی نژاد نبودن….. درود بر صدا وسیما…..عامو جمع کنین شعاراتونو که دیگه قدیمی شدن.. 

  17. نیسان گفت:

    بحث بر سر اینه که مدام از موضوعی صحبت میکنند که در دولت قبل قانون شده پس چرا از املاک نجومی نمیگویند چرا از اختلاسها نیمیگفتند چرا وقتی از مشکلاتی که اونا برا مردم درست کردند صحبت نمیکنندبرا همینه که مردم ازتون بریده اند

  18. سراج گفت:

    صدا وسیمای میلی ترفنداش همینه ولی این بار نمیدونستند که یه مردواقعی ونترس کاربلد مجریان راغافلگیرمیکنه وحرف دل مردم را میزنه ،شیرمادرت حلالت باد مرد عمل وبی ریا چون بعضی ها که صاحب یه پستی ولو یه مدیرساده باشه برای ابقا دراون پست شاید روبه تملق میاورد ودکترهاشمی نشون داد فقط نیت کاروتلاش برای مردم داره .

  19. م گفت:

    درود هاشمی

  20. سی سخت گفت:

    واقعا آفرین بر این بزرگ مرد…
    چند ماه مونده به انتخابات صدا و سیما در اقدامی قبیح پروژه حذف روحانی را کلید زده است ولی شک ندارم در 29 اردیبهشت 96بد تو دهنی خواهد خورد.
    زنده باد اصلاحات

  21. پرستار گفت:

    چرا حرف از بی عدالتی ک تو سیستم بهداشت و درمان ب وجود آووردی نمیزنی جناب وزیر…حقوق های میییییلیووووونی ک همکارای پزشکتون میخورن حقه عااایا!!!! پس بقیه چی! یا شما فقط وزیر پزشکایی؟

  22. مرادی گفت:

    درود بر وزیر بهداشت دمششششششش گرررررررم

دیدگاه شما