سه شنبه 23 آذر 1395 - 14:40

چرا بازگشت این مدیر بومی کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال مردم قرار گرفت؟ (+عکس)

گروه اقتصادی – چند روز پیش هوشنگ صیدالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد.

به گزارش «بویر نیوز»، انتصاب صیدالی که سابقه طولانی در راس شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، با استقبال مردم و بخصوص شرکت نفتی ها همراه شد.

پس از انتصاب صیدالی بسیاری از کارکنان شرکت نفت و مردم گچساران با ارسال پیام های متعددی رضایت و خوشحالی خود را از این انتصاب ابراز داشتند و وی عصر امروز (سه شنبه) با استقبال کم نظیری وارد این مجموعه شد.

img-20161213-wa0019

 اینکه چرا برخی مدیران بعد از رفتنشان مردم علاقه ای به بازگشت آنها ندارند و در مقابل درخصوص بازگشت صیدالی از وی استقبال می کنند، چند دلیل دارد که توجه به آنها خالی از لطف نیست و می تواند سرلوحه کار سایر مدیران قرار گیرد.

1 – صیدالی تجارب ارزنده ای در خدمات رسانی به جای جای استان دارد و در طول دوران مسئولیتش فارغ از هر نوع نگاه منطقه ای به مناطق مختلف استان و بخصوص مناطق صعب العبور و محروم گازرسانی کرد.

2 – وی سوای اینکه یک نیروی سیاسی و تشکیلاتی باشد، یک نیروی متخصص و کاردان است و به همین دلیل هرگز دچار حاشیه ها نشد و به امور کاری خود پرداخت که عملکرد وی نیز گواه این موضوع است.

3 – صیدالی محصول دولت ها و نیروی نمایندگان نبود و توانست در هر دولت و با همه نمایندگان در کمال آرامش کار کند. در واقع عدم وابستگی های سفت و سخت جناحی و منطقه ای وی باعث شد تا به امور کاری بهتر رسیدگی کند و هرگز بدون آنکه تملق نماینده یا شخص بالادستی را بگوئید، رضایت و تمجید نمایندگان و مسئولان بالاتر دولتی را نیز همواره برای خود بوجود آورد که دلیل این اتفاق نظر نمایندگان ادوار و مسئولان دولتی چیزی جز رضایت مردم نبود همان طور که وقتی از شرکت گاز رفت نه تملق کرد نه بد کسی را گفت!

4 – وی آلوده به نگاههای منطقه ای و تبعیض های قومیتی نشد و به همین دلیل هم توانست از همه ظرفیت ها استفاده کند و هم رضایت عمومی را محقق کند.

سرانجام مدیران ارشد و سیاست گذاران با دریافت پیام رضایت عمومی صلاح را بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های توام با تجربه صیدالی دیدند و از همین رو وی مجددا به جایگاهی شایسته رسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=210014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فراسو گفت:

    ارزوی توفیق برای مهندس عزیز

  2. ناشناس گفت:

    انشالله که موفق باشه

  3. تیرتاجی گفت:

    حمایت می کنیم از این فرزند بویراحمد 

  4. جهان دیده گفت:

    مهندس عزیز انشاء اله همیشه و در همه جا موفق باشی 

  5. ناشناس گفت:

    تبريك جناب مهندس

  6. رحیمی گفت:

    تبریک می گویم خدمت آقای مهندس صیدالی

  7. شجاعی گفت:

    مهندس صیدالی انسانی شایسته و قابل تقدیر هستند و مطمئناً آینده درخشانی را در پیش خواهند داشت.

  8. شهروند گفت:

    یازهرا

  9. همكار گفت:

    با آرزوى توفيق روز افزون

  10. اکبرزاده---یاسوج گفت:

    انتصاب بجا وبه موقع ایشان رو به مردم گچساران وایشان شادباش می گویم…مدیری توانمند،باتجربه ودلسوز وپیگیرهستند.قدر ایشان را بدانیدکه پشیمان نخواهیدشد زیرا سابقه طولانی مدیریت ایشان گواه بر این امرهست

دیدگاه شما