چاپ این برگه

شهردار یاسوج وعده بزرگ خود را عملی ساخت (+تصاویر)

با حضور شهرادر و معارضین محلی، عملیات بازگشایی جاده کمربندی ساحلی شهر یاسوج به طرف امام‌زاده مختار انجام شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز و طبق قولی که شهردار یاسوج از قبل داده بود عملیات بازگشایی جاده کمربندی شهر یاسوج در ساحل رود بشار از سمت پل سوم به سوی امام‌زاده مختار آغاز شد.

این اقدام شهرداری یاسوج در حالی صورت گرفت که برخی از معارضین که به صورت عرفی زمین‌های حاشیه رود بشار را تصاحب کرده بودند و در این منطقه مستحدثاتی داشتند و اقدام به کاشت درخت کرده بودند در ابتدای امر ایستادگی کردند که شهردار یاسوج بسیاری از آن‌ها را متقاعد کرد.

در همین خصوص شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که بزرگترین اقدام شهرداری یاسوج در طول سال جاری همین کار است اظهار کرد: امروز با ماشین‌آلات شهرداری یاسوج پای کار آمدیم تا کاری بزرگ برای آینده این شهر انجام دهیم.

 

13950920001183_photol

 

این مسؤول امور خدمات شهری گفت: یک تنه و بدون هراس از عواقبی که ممکن است داشته باشد و تنها با تکیه بر حمایت‌های بی‌شائبه رئیس کل دادگستری و دادستان استان این کار ار انجام دادیم و با همین پشت‌گرمی کار را تا انتها ادامه می‌دهیم.

وی افزود: با کاری که امروز انجام می‌شود کمک بزرگی به حفظ حریم و بستر رود بشار می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند به بستر آن تعرض کند و همانند زاینده‌رود در اصفهان این رود تنها در خدمت شهر و زیبایی آن خواهد بود.

 

13950920001184_photol

 

جاوید با بیان اینکه شهر یاسوج با انجام چنین کارهایی رو به سوی یک شهر با صنعت گردشگری و اقتصادی متکی به این صنعت به پیش می‌رود اظهار کرد: همچنین با این اقدام به مساحت 70 هکتار پارک در حاشیه رود بشار به امتداد پارک غدیر ایجاد می‌شود.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالعات پل اتصالی به جاده اصلی در منطقه مختار نیز در حال انحام است افزود: با ایجاد این خط کمربندی شهر یاسوج از چهار طرف به هم متصل می‌شود.