چاپ این برگه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت مقصر همه مشکلات نیست/ انتقاد خادمی از دولت احمدی نژاد

خبرگزاری فارس: تهمت زدن به دولت شجاعت نمی‌خواهد/ برخی دولت را مقصر همه مشکلات می‌دانند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی دولت را مقصر همه مشکلات می‌دانند، گفت: تهمت زدن و افترا بستن به دولت شجاعت نمی‌خواهد.

به گزارش بویر نیوز، ظهر امروز همایش تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشی به همت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش و مسوولان استانی در یاسوج برگزار شد.

موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان و تاکید بر توسعه اقتصاد دانش‌بیان گفت: این موفقیت‌ها به تحقق هدف دانش‌بنیادی کردن اقتصاد کمک خواهد کرد.

وی توجه و موفقیت‌های این حوزه را مرهون توجه و حمایت دولت تدبیر و امید عنوان کرد و بیان داشت: دولت تدبیر و امید شعار نمی‌دهد بلکه با عمل ثابت کرده حامی چنین فعالیت‌های پژوهشی و دانش‌بنیادی است.

خادمی در ادامه با تغییر لحن خود خطاب به برخی از منتقدین دولت، گفت: در چند روز اخیر انتقاداتی از دولت از سوی برخی افراد صورت گرفته که در حال توسعه و دامن زدن به آن هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این روزها به نظر می‌رسد تهمت و افترا زدن به دولت راحت‌تر شده است، گفت: ای برادر یا خواهری که به دولت تهمت زده و افترا می‌بندید، تهمت زدن به دولت شجاعت نمی‌خواهد.

وی با تصریح اینکه هیچ حمایتی از این افراد صورت نمی‌گیرد، یادآور شد: این افراد قصد دارند بزرگترین مشکلات کشور را به دولت چسبانده و دولت را مقصر اصلی همه مشکلات عنوان کنند.

خادمی، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید توانست رشد اقتصادی را از منهای پنج به صفر و بعد از آن به عدد مثبت برساند و این خودش کلی کار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از این دولت قدرت فروش نفت پایین و اقتصاد از پایه دچار مشکل بود، گفت: طی این سه سال دولت نمی‌توانست اقتصاد را درست کند.

وی با اشاره به اینکه این گودالی است که قبلی‌ها ایجاد کرده و پرکردنش مشکل است، ادامه داد: اما علی‌رغم همه این موانع دولت خیلی کار کرد و حداقل توانست مشکلات را به حالت قبل برگرداند.

خادمی، افزود: دولت مظهر جایی که بتوان شجاعت خود را نشان داد، نیست که هر کس که دلش بخواهد به مسوولان یا مدیران چیزی بگوید.

وی با بیان اینکه مردم بسیار فهیم و آگاه هستند، اضافه کرد: مردم خودشان مسائل را درک کرده و به موقع به این تهمت و افتراها پاسخ خواهند داد./ فارس