بانک انصار خرید کالای ایرانی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال را با شرایط ویژه در دستور کار قرار داده است.
گروه اقتصادی – مدیر اعتبارات بانک انصار استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح‌حاتم توسط بانک انصار و اعطای تسهیلات جهت خرید کالای ‌ایرانی ، به عنوان نخستین طرح عملیاتی سال جاری درحمایت از تولید داخلی‌ و تحقق اقتصاد مقاومتی خبرداد.

فعال
به گزارش بویرنیوز، علی فعال  بیان کرد: بانک‌انصار برای حمایت از تولید داخلی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، طرح حاتم(حمایت ازتولید ملی) را با هدف اعطای تسهیلات خرید کالا ، به مرحله اجرا در‌آورده است .
این طرح در قالب ارایه کارت‌حاتم و عقد مرابحه برای خرید کالاهای ایرانی به هر نفر در سقف ۱۰۰ میلیون ریال ، با نرخ ۱۵% و بازپرداخت ۳۰ ماهه می باشد .
وی افزود : متقاضیان محترم با مراجعه به سایت طرح حاتم بانک انصار به نشانی http://hatam.ansarbank.com ثبت نام و کد رهگیری دریافت نمایند . سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار و تشکیل پرونده تسهیلات مرابحه ، کارت حاتم در اختیار متقاضی قرار می گیرد .

دارندگان کارت حاتم می توانند با مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد در سراسر کشور ، نسبت به خرید کالای ایرانی تا سقف حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال اقدام نمایند .
جزییات مربوط به ویژگی های طرح ، نحوه ثبت نام، مراحل و چگونگی برخورداری اقشارمختلف از مزایای این طرح ، در سامانه ویژه ی طرح حاتم تشریح شده است.