شنبه 12 دی 1394 - 10:18

کمک به تحقق حماسه اقتصادی مهم‌ترین دغدغه بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک انصار سیاست‌های اقتصادی خود را در جهت کمک به تحقق حماسه‌ اقتصادی تبیین کرده است.

 به گزارش بویرنیوز، غلامحسین ملکی‌نژادگفت: بانک انصار در ابتدا با سرمایه‌ اولیه حضرت امام(ره) به عنوان صندوق پس انداز قرض‌الحسنه راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان اقتصادی این صندوق به بانک تبدیل و در جهت خدمات رسانی به اقشار ضعیف و کم درآمد قرار گرفت.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد به بویرنیوز گفت: این بانک هم اکنون در سراسر شهرستان‌های استان دارای شعبه است و سهام آن در فرا بورس و بورس نیز عرضه می‌شود.

ملکی‌نژاد افزود: این بانک خدمات عمومی خود را در جهت رضایت مشتریان قرار داده و همه ساله با برگزاری قرعه‌کشی‌هایی مشتریان خود را به قید قرعه تشویق می‌کند.

وی به اهداف بانک انصار اشاره کرد و متذکر شد: کمک به اقشار کم درآمد و خانواده‌های بی بضاعت و کمک به تحقق حماسه اقتصادی و بالا رفتن سطح تولید ملی در داخل مهمترین اهداف بانک انصار است.

ملکی‌نژاد یادآور شد: در سال گذشته با توجه به نوسانات اقتصادی در جهان این بانک توانسته به شرکت‌ها و گروه‌های اقتصادی و ‌lc‌ها  کمک هایی ارزی داشته تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این بانک سعی بر رعایت شئون و آداب اسلامی شده و سیاست‌های کلی بانکداری اسلامی در آن رعایت شده است.

ملکی‌نژاد به اعتبارات بانک اشاره کرد و افزود: اعتبارات بانک انصار تابع بسته سیاستی بانک مرکزی بوده و قسمتی از آن در مدیریت رؤسای شعب و مدیران استانی قرار دارد.

وی به بخشودگی جرائم معوقات بانکی اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر کسانی‌ که نسبت به پرداخت مطالبات بانک(معوقات) اقدام کنند از بخشودگی قابل توجهی در جرائم برخوردار می‌شوند.

مسئول امور شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: دستگاه‌های خودپرداز جدید بانک انصار خریداری شده ولی با توجه به تحریم‌ها تا کنون به دست بانک نرسیده و قرار است در آینده نزدیک با نصب آن‌ها مشکلات عابر بانک‌های شعب بانک انصار استان برطرف شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209240
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما