چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 10:17

اعلام آمادگی بانک انصار شعبه دهدشت جهت همکاری با کمیته امداد چرام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان چرام گفت: بانک انصار شعبه دهدشت برای همکاری و تبادل تجربیات با کمیته امداد چرام آمادگی خود را اعلام کرد.

به گزارش بویرنیوز،علی حسن مظاهری، گفت: طی نشستی با رئیس بانک انصار شعبه دهدشت، رئیس بانک انصار بر اعلام همکاری این بانک با کمیته امداد برای توانمندسازی نیازمندان و محرومین با محوریت اشتغال و تسریع در اعطای تسهیلات تاکید کرد.

مظاهری اظهار داشت: در ارائه تسهیلات پرداختی اشتغال از منابع دولتی و امدادی به مددجویان شاهد کمترین انحراف هستیم چرا که این امر توسط ناظرین متخصص و مجرب از مراحل اولیه تا باز پرداخت اقساط مورد نظارت قرار دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان بانک انصار شعبه دهدشت، افزود: در نیمه ی دوم بهمن ماه ۱۷ نفر از مددجویان متقاضی وام اشتغال به بانک انصار معرفی شدند  و مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۰ نفر از آنها که پرونده شان تکمیل بود پرداخت و مابقی هم در دستور پرداخت می باشند.

مظاهری عامل موفقیت در طرح های اشتغال این نهاد را دارا بودن توجیه اقتصادی برشمرد و افزود: کمیته امداد با برگزاری کلاسهای آموزشی و ارائه مشاوره شغلی به مجریان طرحهای اجرا شده حداکثر بهره وری را در طرح اقتصادی ایجاد می کند و تاکنون درصد بسیار بالائی از خانواده های محروم به وسیله همین تسهیلات توانمند شده اند.

موسوی رئیس بانک انصار شعبه دهدشت در این نشست، ضمن تقدیر از کمیته امداد شهرستان چرامدر ارائه خدمت به نیازمندان، گفت : این بانک آماده هرگونه همکاری در ارئه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد شهرستان چرام می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209236
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما