دوشنبه 15 آذر 1395 - 6:12

شهر یاسوج تخصصی می شود

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعریف و تمجید از خدمات شهرداری یاسوج پرداخت و گفت: شهر یاسوج با اقدامات شهرداری و مدیریت آن در حال حاضر به سمت یک شهر تخصصی حرکت می‌کند

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج به همت شهرداری، شهری تخصصی می‌شود.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس ، عصر امروز نشست مسؤولان بانک‌ها، مدیران و مسؤولان کمیته امداد و همچنین برخی از دستگاه‌های اجرایی برای پیگیری طرح‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ریاست مجید محنایی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست یکی از دستور کارهایی که مورد بررسی قرار گرفت و معاون استاندار از آن اعلام نارضایتی کرد مربوط به ایجاد زیرساخت‌های 8 طرح خدماتی تولیدی کمیته امداد بود.

در نشست مذکور معلوم شد دستگاه‌هایی که موظف به معرفی این طرح‌های توجیه‌دار بوده‌اند نتوانسته‌اند به وظیفه خود عمل کنند و همین باعث شده که 35 طرح معرفی شده برای گزینش 8 طرح از میان آن‌ها در مرکز رد شده است.

پس از این بود که معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج خواست تا به کمک کمیته امداد آمده و در شهر یاسوج طرحی توجیه‌دار برای این کار معرفی کند.

اما قبل از آن معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تعریف و تمجید از خدمات شهرداری یاسوج پرداخت و گفت: شهر یاسوج با اقدامات شهرداری و مدیریت آن در حال حاضر به سمت یک شهر تخصصی حرکت می‌کند.

وی با ذکر برخی از مشخصات تخصصی شدن شهر یاسوج افزود: همین ساماندهی صنوف مانند راه‌اندازی بازارچه ماهی‌فروشان و همچنین ساماندهی میوه‌فروشان و سایر صنف‌ها حرکتی خوب و ارزنده و در راستای نظم‌بخشی به صنوف در شهر یاسوج بوده است.

محنایی افزود: راه‌اندازی ترمینال شهر یاسوج و برنامه‌ریزی برای ساخت نمایشگاه دائمی در این شهر از جمله اقداماتی است که موجب تخصصی شدن کارها و خدمات در شهر یاسوج می‌شود.

در ادامه شهردار یاسوج سه طرح پیشنهادی برای اجرای 8 طرح توجیه‌دار برای راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی- تولیدی کمیته امداد در استان که در شهر یاسوج قابلیت اجرایی دارد، ارائه کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=209081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما