پنجشنبه 4 آذر 1395 - 8:48

انتصاب در آب و فاضلاب روستايي كهگيلويه و بويراحمد(+عكس)

در اين مراسم “قدرت الله نوريان” بعنوان ذيحساب جديد آب و فاضلاب روستايي كهگيلويه و بويراحمد انتخاب و از زحمات مسعود شرافت تقدير شد.

گروه سياسي- مراسم توديع و معارفه ذيحسابان قديم و جديد شركت آب و فاضلاب روستايي كهگيلويه و بويراحمد با حضور مديران دستگاه هاي اقتصاد و دارايي و شركت آبفار برگزار شد.

به گزارش بويرنيوز،‌مديركل اقتصاد و دارايي كهگيلويه و بويراحمد در ابتداي اين ديدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت است و اميدوارم در سايه اين قبيل تغيررات زمينه بهبود و خدمات رساني بيش از پيش در جامعه حاصل شود.

كشاورز گفت: ما بعنوان مجموعه اي هستيم كه بايد نظارت در امر بودجه و هزينه كرد آن را بر عهده داشته باشيم و همه ذيحسابان ملزم و تابع قوانين در اين حوزه هستند.

وي بيان كرد: امروز فردي به سمت ذيحساب شركت آب و فاضلاب روستايي استان انتخاب شده كه پيش از اين نيز در ديگر سازمان ها تجربيات ارزنده اي داشته و از سابقه درخشان و توانايي بالاي برخوردار است و البته فرد قبلي نيز انساني با صداقت و شايسته بود.

SONY DSC

وي با اشاره به اينكه ما چيزي به نام توديع نداريم و هر چه هست تغيير و جابجايي است، ‌بيان داشت: اميدواريم و تلاش ميكنيم ضمن همراهي و همكاري با دستگاه ها در سايه قانون بيش از توان براي بهبود خدمات به مردم گام برداريم.

فيض الله پاسره نيز در اين ديدار تصريح كرد: آب و فاضلاب روستايي يك دستگاه دولتي و خدمات رسان است كه طبق قانون وظيفه تامين آب و دفع بهداشتي فاضلاب در روستاها را بر عهده دارد و هم اكنون ما در زمينه تامين آب به روستاهاي استان فعال هستيم.

مديرعامل آبفار استان اظهار داشت:”آب” كالايي ارزشمند است كه در سبد روزانه مردم بايد وجود داشته باشد و از همين رو خدمات ما هيچ وقت تعطيل بردار نمي باشد.

پاسره با اشاره به پراكندگي زياد روستاهاي استان، بيان داشت: در استان 1676 روستا داريم كه قريب به 700 روستا بالاي 20 خانوار و مابقي كمتر 20 خانوار جمعيت دارند و همين گستردگي و پراكندگي و قرار گيري روستاها در نقاط با دسترسي سخت آبرساني در روستاهاي استان را دچار مشكلاتي كرده است.

SONY DSC

وي عنوان كرد: خوشبختانه سال گذشته اعتبارات خوبي از محل صندوق توسعه ملي به آب روستايي اختصاص يافت كه از آن محل 38 ميليارد تومان سهم استان كهگيلويه و بويراحمد بود و توانستيم از محل آن مجتمع هاي بزرگ آبرساني را تعريف و عملياتي كنيم.

پاسره با مهم شمردن نقش ذيحساب در شركت هاي خدمات رسان از قبيل آب و فاضلاب بيان داشت: اميدواريم همكاري ها براي بهبود و ارتقاء خدمات رساني به مردم بيش از گذشته باشد.

در اين مراسم “قدرت الله نوريان” بعنوان ذيحساب جديد آب و فاضلاب روستايي كهگيلويه و بويراحمد انتخاب و از زحمات مسعود شرافت تقدير شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مجید گفت:

    ببینم  مهندس نوریان می تونه طلب کاری پیمانکارهایی که از منابع استانی برای فاضلاب روستایی کار کرده اند را پرداخت کنه و بهتر است طرح هایی که بودجه براشون تخصیص نداده اند رو برای مناقصه نزارند 

  2. علی گفت:

    واقعا مهندس شرافتی خسته نباشی، این استان به مدیرانی چون شما می بالد

  3. جنترمن گفت:

    بسیار کار بجایی بود احسن

دیدگاه شما