جمعه 28 آبان 1395 - 8:35

رقابت شرکت لبنیاتی کهگیلویه و بویراحمد با برندهای مطرح کشور

شرکت لبنیاتی “کوه گل” هم اکنون با تولید انواع محصولاتی از قبیل دوغ، شیر، ماست و آب معدنی به عنوان یکی از برندهای مطرح لبنیات در استان و کشور مطرح شده است.

به گزارش بویرنیوز، شرکت فراورده های لبنیاتی کوه گل از بزرگترین شرکت در نوع خود در استان و یکی از بزرگترین ها در جنوب کشور است.

مدیرعامل این کارخانه به خبرنگار ما گفت: این شرکت با ورود دستگاه های جدید به استان خطوط تولید بسیار مرغوب و با کیفیتی را در زمانی نزدیک راه اندازی می کند.

اتابک گفت: شرکت لبنیاتی کوه گل چند سال است به عنوان واحد برتر کیفیت و سلامت معرفی می شود و این مهم زمینه مطرح شدن این برند در کشور را به خوبی فراهم اورده است.

وی گفت: محسولات جدیدی در دست تولید داریم که توان رقابت با محصولات مطرح کشوری را دارد و انشاء الله در آینده نزدیک حجم صادرات و ارز آوری برای استان را به جایگاه قابل قبولی خواهیم رساند.

به گزارش بویرنیوز، شرکت لبنیاتی “کوه گل”( www.kohgol.com ) هم اکنون با تولید انواع محصولاتی از قبیل دوغ، شیر، ماست و آب معدنی به عنوان یکی از برندهای مطرح لبنیات در استان و کشور مطرح شده است.

doogh-2-a4

doogh-a4

mast-a4

mast-2-a4

milk-a4

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207699
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس@@@ گفت:

    درود بر مدیر عامل جوان کارخانه لبنیاتی کوه گل.بودن چنین افرادی وچنین کارخانجاتی در استان مایه ابهت ،سرافرازی وغرور است.در پناه خدا همیشه موفق وسربلند باشید

  2. پاتاوه گفت:

    امیدوارم استان ماکه شایسته همه چیزاست پیشرفت نمایدوبتواندبارقبای ترک وشمالی پیروزشود.

دیدگاه شما