سه شنبه 25 آبان 1395 - 12:28

تقدیر کارکنان و اساتید پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از دکتر سراج به دلیل انتصابات اخیر

با توجه به سبقه و تخصص افراد منصوب شده انتظار می رود دانشگاه پیام نور دچار تحرک و پویایی بیش از پیش شود.

گروه دانشگاه- جمع کثیری از کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از انتصابات اخیر در این دانشگاه اعلام رضایت و قدردانی کردند.

به گزارش بویرنیوز، در روزهای اخیر دانشگاه پیام نور استان شاهد تغییرات گسترده مدیریتی بود که در همین رابطه بسیاری از کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه با ارسال پیام هایی اعلام رضایت کامل کردند.

img_2925

آنها ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه پیام نور استان در خصوص این انتصابات اعلام داشتند: با توجه به سبقه و تخصص افراد منصوب شده انتظار می رود دانشگاه پیام نور دچار تحرک و پویایی بیش از پیش شود.

آنها بیان داشتند: تغییر اگر اصولی، هدفمند و بر پایه منطق درست صورت بگیرد قطع به یقین زمینه خروج از رخوت و حرکت به سمت پویایی را نوید می دهد و این موضوع به خوبی در انتصابات اخیر به چشم می خورد.

به گزارش بویرنیوز، کارکنان و اعضای هیئت علمی پیام نور در پیام های خود یادآور شدند: برخی از این تغییرات مطالبه بخش قابل توجهی از اعضای دانشگاه بوده و انتظار داریم خدمات رسانی بهتر و ارزنده تر را در ادامه شاهد باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207445
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود دکتر عزیزکارت درسته 

  2. ناشناس گفت:

    خداخیرتون بده تغییرات لازم بود مخصوصا اون دوتای اولی 

  3. بی طرف گفت:

    با سلام

    تغییر اگر بدون قصد وغرض باشد قطعا باعث پیشرفت وتجربه اندوزی میشود که واقعا در دانشگاه پیام نور استان رضایت حداکثری کارکنان واعضاهیت علمی را در برداشته است بالاخص حراست که واقعا باتوجه به اینکه بومی نیستند توانستند بدون اغماص در دانشگاه نقش فعال وپرنگی درخصوص پیشرفت این واحد دانشگاهی را ایفا کنند

  4. دانشجو گفت:

    با سلام اگر در اساتید هم دقت شود خیای عالی است وجا دارد از استاد رامین سعادت که انصافا در انتقال دانش به دانشجو به نحو مطلوب انجام وظیفه می نماید تشکر وقدردانی کرد و همچنین از دکتر سراج هم تشکر می نمایم – جمعی از دانشجویان رشته مدیریت ورودی 94

  5. کارکنان گفت:

    احسنتم برغیرت وشجاعت دکتر سراج به خاطر این انتصابات که واقعا بحق بود

  6. محمد گفت:

    مننون دکتر

دیدگاه شما