دوشنبه 24 آبان 1395 - 20:52

تحسین ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات شهردار یاسوج در دوره بی پولی

در دوره‌ای بوده که کم‌پولی در استان داشته‌ایم گفت: توانسته‌اند با همت خود و با دست تقریبا خالی این کارها را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره‌ای که به کم‌پولی موسوم است، شهرداری یاسوج کارهای بزرگی تاکنون انجام داده است.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، سید موسی خادمی عصر امروز به همراه معاونین خود در آیین کلنگ‌زنی اولین نمایشگاه شهری در شهر یاسوج اظهار کرد: شیرینی پایان هر کاری بیشتر از شیرینی کلنگ‌زنی است لذا باید همت به خرج دهیم و پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند هر چه زودتر به سرانجام برسند.

وی با قدردانی از شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج به دلیل کارهای خوبی که در حوزه خدمات و عمران شهری تاکنون انجام داده‌اند گفت: هم شهردار و هم شورای شهر در طول بیش از سه سالی که در این استان مسوولیت داشته‌ایم چند کار بزرگ و گره‌گشا در شهر یاسوج انجام داده‌اند.

photo_2016-11-04_19-22-03

مسؤول ارشد استانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کارهایی که انجام شده چهره شهر تغییر کرده و بر کیفیت زندگی مردم افزوده شده است.

این مسؤول عنوان کرد: از کارهای خوب و ماندگار در شهرداری یاسوج و در این دوره شورای اسلامی شهر به پارک ولایت و پارک غدیر و همچنین اقدام برای پل چهارم بشار و پایانه مسافربری و در نهایت به پروژه نمایشگاه شهری می‌توان اشاره کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه همه کارهای انجام شده در شهرداری و با همکاری شورای اسلامی در دوره‌ای بوده که کم‌پولی در استان داشته‌ایم گفت:  توانسته‌اند با همت خود و با دست تقریبا خالی این کارها را انجام دهند.

وی، کمک به بهره‌وری سرمایه را یکی از مهم‌ترین اهداف کلنگ‌زنی و ساخت نمایشگاه دائمی شهری در یاسوج ذکر کرد و گفت: در گذشته سردرگمی‌های زیادی وجود داشت و نمی‌دانستیم در هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها چه کاری انجام دهیم و چه جایی را به آن اختصاص دهیم اما اکنون با راه‌اندازی آن از سردرگمی همیشگی خارج خواهیم شد.

این مسؤول، مشکل نبود نمایشگاه را در شهر یاسوج مشکلی بزرگ برشمرد و گفت: مردم از این پس با راه‌اندازی نمایشگاه احساس زندگی باکیفیت در شهر یاسوج خواهند داشت که لازم است با انجام کارهای بزرگتر و بیشتر به این احساس رضایت مردمی افزوده شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بخش کبگیان. گفت:

    درود بر سردار سازندگی قوم لر دکتر جاوید عزیز

  2. یاسوج گفت:

    درود احنست بر دکتر جاوید که واقعا با سابقه درخشان که در این شهر گذاشته انشالله که همیشه سر بلند سرافراز باشی

دیدگاه شما