دوشنبه 24 آبان 1395 - 11:09

بازدید مشاور وزیر نیرو از تعاونی دنا صنعت

بویرنیوز- شاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر در سفر به کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت، بزرگترین واحد اشتغالزایی و سرمایه گذاری این استان بازدید کرد.

“محمدرضا امیر کمالی” در حاشیه این بازدید اظهار داشت : وزارت نیرو برای اتمام پروژه های فاضلاب مسکن مهر کشور از محصولات منحصربفرد دناصنعت استفاده خواهد کرد .

وی با بیان اینکه انتظار وجود چنین مجموعه پیشرفته و بروزی را در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد را نداشته است ، افزود : از دیدن این مجتمع عظیم و پیشرفته در این استان شگفت زده شده است .

این مسئول با تقدیر از خانواده صنعتگر باقری در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی تاکید کرد : ایجاد چنین مجموعه هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد میتواند تا حد زیادی معضل بیکاری را مرتفع سازد .

مشاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر لطف خدا ، تلاش خانواده باقری ، زحمت شبانه روزی پرسنل و استفاده از افراد توانمد در مدیریت ارشد این مجتمع را از دلایل اصلی موفقیت آن عنوان کرد .

امیرکمالی اظهار داشت : بسیاری از واحدهای تولیدی در اقصی نقاط کشور با وجود داشتن سرمایه مناسب به دلیل ضعف مدیریت اکنون شرایط مناسبی ندارند .

این مسئول تصریح کرد: اگر به نیروهای کارآفرین و علاقمند در هرنقطه ای از کشور  بها داده شود، حتی اگر آن استان از لحاظ اقتصادی از ظرفیت های لازم برخوردار نباشد این افراد می توانند با راه اندازی واحدهای تولیدی بخشی از معضل اشتغال را رفع نمایند.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک اتفاقات خوبی برای تولیدکنندگان کشور خواهد افتاد ، تصریح کرد : تعاونی های کشور می بایست از تجارب و شیوه مدیریتی مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت، بعنوان الگوی موفق  کشوری بهره ببرند .

امیر کمالی در پایان افزود: آن چیزی که  امروز در کشور بیش از همه به آن نیاز داریم، همفکری، همکاری و همدلی در فعالیت هایی است که رونق اقتصادی کشور را در پی دارند.

وی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد خواست با همکاری با مدیران این مجتمع عظیم تولیدی و حل مشکلات پیش روی آنها گامی موثر در جهت افزایش تولید و اشتغال در این استان بردارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207293
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما