شنبه 15 آبان 1395 - 8:17

خبری که اگر درست باشد باید فاتحه کهگیلویه و بویراحمد را خواند؟

پروژه های کهگیلویه و بویراحمد نیز حتی با وجود سفر رئیس جمهور شروع به کار نکرده و همچنان در تعطیلی به سر می برند.

گروه سیاسی – چند روز پیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ریالی از مصوبات سفر هیئت دولت در بخش کشاورزی پرداخت نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کمیته‎ای برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور شد و تصریح کرد: پیگیری مسئولان استان روی یک غلطک و روال طبیعی قرار ندارد و اگر مصوبات از طریق وزارت‎خانه‎ها پیگیری نشود، استان ضرر می‎کند.

به گزارش بویرنیوز، سه ماه از سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد می گذرد و همان گونه که رئیس جهاد کشاورزی گفته تاکنون هیچ خبری از مصوبات سفر نیست.

پروژه های کهگیلویه و بویراحمد نیز حتی با وجود سفر رئیس جمهور شروع به کار نکرده و همچنان در تعطیلی به سر می برند.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سه سال منتظر حضور رئیس جمهور در استان بودند که اکنون سه ماه از حضور رئیس جمهور در استان می گذرد و نزدیک به 1000 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده اما تاکنون اثری از آن در استان مشاهده نشده.

باید دید مشکل از کجاست که هنوز خبری از تحرک در پروژه ها نیست چرا که اکنون چندماهی بیشتر به دولت یازدهم نمانده و باید گفت اگر نتوانیم اعتبار داده شده را جذب کنیم، استان در اثر این اهمال ضرر بزرگی خواهد کرد و در دولت بعدی باز باید همین مطالبات را تکرار کنیم و این یعنی میزان عقب افتادن کهگیلویه و بویراحمد از سایر استان ها چند برابر خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206473
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مقیم تهران گفت:

    با حلوا حلوا دهن کسی شیرین نمیشه!!1

  2. حسنقلی گفت:

    ما هم یک هفته درگیر سفر ریاست جمهور بودیم دریغ از یک ریال پول که به ما بدهند حتی نهار و شام هم به ما ندادند ولی خدا حلال کنه یک آب میوه و کیک و موز دادند

  3. حسن گفت:

    درودبر گهرگانی که همیشه واقعیت رامی گوید

  4. الف گفت:

    چه ربطی به فاتحه داره؟؟؟؟؟؟؟

  5. حسن گفت:

    1000 میلیارد تومان که بایست یه اثری میگذااشت ولی متاسفانه   انگار دروغ بود

دیدگاه شما