دوشنبه 10 آبان 1395 - 15:14

یک کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد(+آخرین جزئیات)

گروه حوادث- یک کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد

گروه حوادث-  یک کشته و 2 زخمی در درگیری مسلحانه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز، فرمانده انتظامی بهمئی از درگیری مسلحانه در شهر لیکک و کشته و زخمی شدن 3 نفر خبر داد.

عدالت پرور تصریح کرد: درگیری مسلحانه در مقابل دادگستری شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت که حال یکی از زخمی‌ها نیز وخیم است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: 2نفر از سرنشینان خودروی پژو که صورت خود را با روبان پوشانده بودند در این درگیری با اسلحه کلاشینکف به طرف چهار نفر تیراندازی کردند.

به گزارش بویرنیوزجزئیات این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.

++ گفتنی است طبق اطلاعات بدست آمده بر اثر واژگونی خودروی افراد مسلح یکی از این افراد با هویت مشخص در 10 کیلومتری شهر رامهرمز کشته شده است.

یک منبع آگاه با بیان اینکه مصدومان حادثه ظهرِ امروز، از اهالی شهرستان باغملک بودند، افزود: این افراد برای پیگیری یک پرونده قضایی به دادگستری بهمئی مراجعه کردند که تحت تعقیب افراد مسلح بودند.

این مقام آگاه گفت: متاسفانه در این درگیری خونین ” صفر محسنی ” که از شهروندان بهمئی بوده و به صورت اتفاقی با مصدومان دیداری داشت، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

وی تصریح کرد: “محمد محمدی حسنی” و “علی حسین محمدی خواه”، مصدومان حادثه امروز بودند که از ناحیه پا و شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این منبع آگاه گفت: ضاربان مسلح در این درگیری به سرعت محل حادثه را به مقصد نامعلوم ترک کرده بودند که در مسیر جایزان به رامهرمز بعد از شناسایی توسط ماموران نیروی انتظامی و تعقیب و گریز و تصادف خودرو، راننده ماشین پژو در دم جان باخت و دو نفر سرنشین دیگر همچنان متواری و مورد تعقیب ماموران قانون می باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206207
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما