شنبه 8 آبان 1395 - 18:58

کدام بانک های کهگیلویه و بویراحمد وام ازدواجی پرداخت می کنند/دستور ویژه استاندار برای تعیین تکلیف منتظران دریافت وام ازدواجی

بانک ملی 25 میلیارد تومان، صادرات 10 میلیارد، تجارت 15، رفاه کارگران 13 و بانک سپه 6 میلیارد تومان است و باید تلاش کنند نسبت به پرداخت آن سریعا اقدام تا متقاضیان معطل نشوند.

گروه اجتماعی- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: 97میلیارد تومان وام ابلاغی ویژه ازدواج در استان تا آخرماه جاری به متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش بویرنیوز؛ دکترسیدموسی خادمی در نشست شورای هماهنگی مدیران اقتصادی و بانک های عامل در استان، افزود: تا کنون 51 میلیارد تومان وام ازدواج به افراد واجد شرایط داده شد.

وی بیان کرد: 19 هزار و 160 متقاضی تسهیلات ازدواج و مشمولین این نوع تسهیلات در استان ثبت نام کرده اند، اما تاکنون به 5252 نفر از آنها وام پرداخت شده و 8158 نفر در نوبت است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: سهمیه ابلاغی برای پرداخت وام ازدواج برای بانک ملی 25 میلیارد تومان، صادرات 10 میلیارد، تجارت 15، رفاه کارگران 13 و بانک سپه 6 میلیارد تومان است و باید تلاش کنند نسبت به پرداخت آن سریعا اقدام تا متقاضیان معطل نشوند.

14825

خادمی تصریح کرد: بانکها نسبت به پرداخت اعتبار ابلاغی و سهمیه اعلام شده اقدام کنند و اگر چنانچه بانکی با کمبود منابع در این خصوص مواجه باشد، موضوع از طریق مرکز کشور پیگیری خواهد شود.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان موضوع منابع و مصارف بانک های استان مطرح شد و از مصوبات است که با توجه به شرایط استان در پرداخت تسهیلات محدودیتی وجود ندارد و بنابراین بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به حوزه اقتصادی، تولید، سرمایه گذاری و ازدواج مشکلی نخواهند داشت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: این نشست اولین جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور وهیات دولت به استان در خصوص مصوبات سفر در پرداخت هاست و باید گزارش تکمیلی برای نهاد ریاست جمهوری ارسال شود، بنابراین عملکرد بانکها در همه زمینه های پرداخت تسهیلات بانکی باید ارائه شود.

خادمی گفت: باید جدولی تهیه و میزان نقدینگی و مصارف، آمار متقاضیان تسهیلات، مبالغ مورد نیاز، میزان پرداختی ها و همچنین میزان کمبود منابع تک تک بانکها تهیه و به مرکز کشور اعلام تا عملکرد بانک ها در این خصوص بررسی و ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه، تسهیلات صندوق توسعه ملی چهار درصد ارزانتر است، تاکید کرد: بانک هایی که اعتبارات صندوق توسعه ملی به آنها ابلاغ شده است به دستگاه های اجرائی اطلاع دهند تا نسبت به معرفی متقاضیان سرمایه گذاری اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: سهمیه تسهیلات ابلاغی به بانک های استان در همه بخش ها باید تا زمانی که فرصت دارند به متقاضیان آن پرداخت شود و نباید اعتبار ابلاغی به استان درهیچ زمینه ای و حتی کمترین مقدار آن برگشت داده شود.

خادمی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان 57 طرح کلان به بانک مرکزی معرفی شد که بانک مرکزی این طرح‌ها را به بانک‌های عامل در استان ارجاع داده است.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها نیازمند 646 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و 955 میلیون یورو تسهیلات ارزی هستند که امیدواریم تا پایان سال جاری این مبلغ اختصاص داده شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تسهیلات رونق تولید اضافه کرد: اعتبار اختصاص یافته برای فعال شدن طرح‌های راکد استان 400 میلیارد تومان است که تاکنون 43 میلیارد از این مبلغ جذب و به طرح‌ها پرداخت شده است.

به گزارش بویرنیوز؛ به دلیل عدم همکاری برخی بانک ها با مجموعه دولت و عدم اقدام به موقع در عملیاتی شدن اهداف مالی دولت در استان، در روزهای آتی شاهد تغییرات مدیران برخی بانک های استان خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206061
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    وام ازدواجی,کدوم بانکها؟بانکها کلا فایلاشون رو بستن الان فقط بانک رفاه وپست بانک بازهست,اینقدهم بانک رفاه گیرمیده کلا آدم رواز وام گرفتن پشیمون میکنه

  2. هفت چشمه گفت:

    والا ما به هربانک ثبت نام میکنیم میگن اعتبار نداریم

  3. مشتری گفت:

    آقای استاندار مدیر عامل بانک ر… را عزل کن ایشان شرایط وام گرفتن رابرای هم استانی ها سخت کرده ایشان مجردی در یاسوج زندگی می کنند حاضر به آوردن خانواد ه اش برای زندگی در یاسوج نمی باشد که مردم استان رادرک کندبا این سختی ها

  4. علی از لنده گفت:

    من یکسال بانک ملی شعبه لنده ثبت نام کردم هر وقت مراجعه میکنم میگن خبری نیست لطفا پیگیری کنید

  5. همشهری گفت:

    این روزها استاندار خیلی فعال شده

  6. امین گفت:

    من فقط از دست ریس جمهور ناراحتم که اصلی ترین وعده انتخاباتیش وام ازدواج بود و حالا اینطور زوجها را سینه خیز میبرن و کسی نمیپرسه چرا

دیدگاه شما