شنبه 24 مهر 1395 - 16:53

دریاچه! بی متولی وسط بلواری در یاسوج/مقصر کیست و کی جابگو است؟(+تصاویر)

به گزارش بویرنیوز ،آب‌گرفتگی پی در پی در جاده‌ روبروی دهیاری منطقه بلهزار چند سالی است که خصوصا در فصل تابستان و پاییز گریبانگیر مردم این منطقه شده است به گونه ای که حتی مسافرانی که قصد عزیمت به منزقه توریستی گنجه ای و سی سخت را دارند از این قضیه دلگیر و نگران هستند.

در گزارشی رسانه های استان این اتفاق را ناشی از شکستگی لوله فاضلاب بیان کرده بودند که با بررسی خبرنگار بویرنیوز از آبفای شهری یکی از مسئولان این شرکت بیان داشت: اصلا در آن منطقه به دلیل کمبود اعتبارات، سیستم فاضلاب کار نشده و وجود لوله فاضلاب شهری تکذیب می شود.

abgreftagi-blahzar-13

با بررسی های بیشتر مشخص می شود این آب متلق به آب های جاری و به خصوص مراتع کشاورزی است که در این فصل از سال برای برداشت برنج از مسیر قبلی خارج و سمت دیگر هدایت که همین امر بروز این مشکل را به خصوص در پاییز به همراه داشته است  اصلا آب و بوی آب تجمعی در این مسیر فاضلاب بودن آن را منتفی می سازد.

به گزارش بویرنیوز، این آب‌گرفتگی در وسط جاده علاوه بر ایجاد مشکل برای تردد خودروها، مشکلاتی برای کاسبکاران و افراد منطقه به وجود آورده است.

حال باید گفت، سازمان و دستگاهی که باید متولی این امر باشد و با وجود این همه خبر و گلایه مردمی صدایش هم در نمی آید را چگونه باید متوجه کرد خود کار دیگری است و از عهده سازمان نارتی ساخته است؟؟!!

abgreftagi-blahzar-1

abgreftagi-blahzar-3

گفتنی است سایت خبری بویرنیوز بر اساس مطالبه گری ذاتی و در راستای به سرانجام رساندن خواست و مشکلات مردمی به محل مراجعه و خبری را بر اساس اظهارات مردم منطقه مبنی بر شکستگی لوله فاضلاب شهری و در رابطه با آبفای شهر درج نموده بود که ضمن عذرخواهی از آن سازمان اعلام می شود در منطقه بلهزار سیستم فاضلاب وجود ندارد و این مشکل ناشی از موارد ذکر شده در بالا می باشد.

abgreftagi-blahzar-9 abgreftagi-blahzar-6-1024x683

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204594
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما