چهارشنبه 21 مهر 1395 - 18:20

بسته خبری شهرستان گچساران از یک کامیون کمک تهرانی ها به کودکان باشت تا صدور 32 هزار سند اراضی روستایی در استان

به گزارش بویرنیوز؛ بسته خبرهای گوناگون شهرستان گچساران و باشت در ادامه می آید.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت خبر داد:

اهدای یک کامیون کمکهای خیرین تهرانی به کودکان محروم باشت ، پذیرایی سه شب عزاداران حسینی باشت و جذب حامیان خیر کودکان بی سرپرست

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت از میزبانی سه شب عزاداران حسینی باشت خبرداد.
حبیب الله باقرپور گفت: ایام سوگواری سالار شهیدان یادآور شهادت فرزند مولا علی (ع) و نماد حامیان ایتام است که در این راستا با تقبل میزبانی سه شب وپذیرایی از عزاداران حسینی شهرستان باشت، می توان  نقش حمایت از کودکان محروم ، بی سرپرست  و نیازمند کمک را یادآوری کرد.
باقرپور گفت : با سفر یک روزه و دیدار با خیرین حامی ایتام یک کامیون از اجناس اهدائی خیرین نیکوکار تهرانی شامل بیش از ۸۶کارتن لوازم تحریر ، کیف و کفش و ویلچر برای معلولین نیازمند و اقلام خوراکی جهت اهدا به محصلین نیازمند و تحت پوشش این نهاد اهدا ، ارسال و تحویل محصلین و معلولین نیازمند داده شد.
باقرپور گفت: دهه محرم و شرکت در تمامی مراسم های سوگواری از سوی مددجویان ، مددکاران و حامیان خیر باشتی با استقبال خوبی برگزار می شود و از شب گذشته آغاز و تا سه شب سوگواری پیش رو ادامه دارد.
رییس کمیته امداد امام خمینی باشت نقش حامیان ایتام و خیرین سرپرست کودکان نیازمند را بسیار قابل تحسین عنوان کرد.

معاون مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:32 هزار جلد سند اراضی مسکونی روستائی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت و صادر شده است.
امیدوار گفت:در ادامه روند سند دار کردن اراضی مسکونی روستائی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 32000 برگه سند صادر شده است.
وی افزود:انتظار ما صدور بیش از 67 هزار تا 70 هزار سنددر استان کهگیلویه و بویراحمد است  و کلیه روستائیان جهت سند دار نمودن اراضی مسکونی خود اقدام نمایند .
معاون بنیاد مسکن و شهرسازی گفت:تا کنون شهرستان گچساران اماکن روستائی بالای بیست خانوار خود را به طور کامل ثیت نموده اند و آمار اسناد صادر شده گچساران و باشت 8 هزار و 200 سند است.

420 کودک و نوجوان یتیم در طرح ایتام و محسنین مورد حمایت واقع شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران گفت:2 میلیارد و 160 میلیون و107 هزار و 406 ریال از سوی 856 حامی به 420 ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان گچساران تعلق گرفت.
قبادقربانی گفت:از 420 ایتام یاد شده  266 دختر و 155 پسر  می باشند که 390 محصل و 31 غیر محصل هستند.
قربانی افزود:2183 خانوار با جمعیت 3965 نفر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند  که از این تعداد 21 خانواده زندانی تحت پوشش هستند.
وی گفت:101 زوج در شرف ازدواج در لیست انتظار کمکهای مالی هستند که در سال جاری 15 جهیزیه به ارزش ریالی 300 میلیون ریال و ده هدیه داماد به ارزش ریالی 50 میلیون ریال  به تعدادی از آنها تعلق گرفته است.

 

حبرنگار: نرگس احمدپور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204449
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما