دوشنبه 19 مهر 1395 - 9:49

آیا نام ضعیف ترین دستگاه خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد لایق این شرکت است؟(+تصاویر)

گروه اجتماعی- بدون شک با توجه به نظرهای مردمی و نظرات شهروندان در خصوص اب و مسائل مربوطه، آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد را باید یکی از ضعیف ترین دستگاه های خدمات رسان استان دانست.

به گزارش بویرنیوز؛ با گشتی در سطح شهرهای استان با شکستگی های متعدد لوله های آب روبرو میشویم که انگار عزم جدی برای اصلاح و مرتفع ساختنشان نیست.

علاوه بر کمبود آب و خشکسالی که اهمیت آب را دوچندان نموده و بدون شک حراست از آن را ضروری ساخته، سلامت مردم نیز مقوله دیگری است که متاسفانه به خطر افتاده است.

بسیاری از رسانه ها از جمله رسانه ملی کهگیلویه و بویراحمد بارها از شکستگی ها و معضلات و مشکلات ناشی از سهل انگاری شرکت آب و فاضلاب شهری خبر و گزارش پخش نموده اما این داستان تمامی ندارد و به ویژه در مرکز استان همیشه شاهد شکستگی های گسترده و در ادامه با ماندگاری این شکستگی ها ضربه به سلامت شهروندان هستیم.

abgreftagi-blahzar-3

بسیاری از مخاطبان بویرنیوز با اعلام پیام هایی اظهار داشتند: چطور وقتی ما مدتی پول آب بها را نمی پردازیم هر روز اخطار و پیگیری می شود اما موقع مشکلات، شکستگی ها و دردسرهای اینچنین برای مردم همچین تلاشی از سوی آب و فاضلاب نمی بینیم.

بسیاری از مردم گران شدن حق انشعاب آب و فاضلاب بدون ارائه خدمات ویژه تر و یا رسیدگی بهتر به مشکلات را ظلمی بر مردم دانستند که هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش بویرنیوز، هرچند مسئولان می گویند فرسودگی دلیل عمده شکستگی های شهرهای استان است اما مگر یاسوج و کلا شهرهای کهگیلویه و بویراحمد چقد عمر دارند؟ و این سوالی است که مردم از آب و فاضلاب شهری دارند و خواستار رسیدگی دستگاه های نظارتی هستند.

abgreftagi-blahzar-9

متاسفانه در چند روز اخیر در منطقه بلهزار دریاچه‌ای از فاضلاب در وسط جاده بوجود آمد.

گفتنی است این آب‌گرفتگی در جاده‌ روبروی دهیاری منطقه بلهزار انجام گرفت، جاده‌ای که مسیر رسیدن به خانه بهداشت و دانشگاه آزاد است.

بر اساس این گزارش، آب‌گرفتگی فاضلاب شهری در وسط جاده علاوه بر ایجاد مشکل برای تردد خودروها، مشکلاتی برای کاسبکاران و افراد منطقه به وجود آورده است.(سایت استان)

به گزارش بویرنیوز؛ شهروندان عزیز می توانند در پایین هیمن خبر نظرات خود را پیرامون عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهری ارائه نمایند.abgreftagi-blahzar-13 abgreftagi-blahzar-1 abgreftagi-blahzar-6-1024x683

تکمیلی+

در ادامه برخی اخبار حوزه آبفای شهری در رسانه های کهگیلویه و بویراحمد می آید:

1 2 3 4 5 6 7

 22

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204328
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    واقعاً ضعیف تر ین دستگاه هست مشکل اینجاست که ……… همه اش پیمانکار هستن دنبال کارهای شخصی شون هستن کاری به استاندارد لوله گذاری و شکستگی ندارن

  2. فرهنگی گفت:

    فقط بلدن پول زور بگیرند از مردم بدون هیچ گونه خدمات…مدیر ضعیف نتیجه اش همین…

  3. مهران گفت:

    به حق این ایام کسانی که عمدا کوتاهی میکنند جوابشو در همین دنیا بگیرند و همینطور رسانه هایی که نگاه قومی و باندی به مسایل مردم عزادار دارند طعم عذاب رو در همین دنیا بچشند.

  4. ناشناس گفت:

    قبض آب شهریور بنده
    آب بها 15000
    کارمزد دفع فاضلاب000 11
    آبونمان فاضلابفاضلاب5500
    آبونمان آب 5500
    ماده 7مبلغ 7000
    خدا وکیلی این عدالته.

  5. ناشناس گفت:

    اتفاقا خدمت رسانترین اداره اداره ابفای شهریه نمیدونم این عکساازکجاتهیه شده اند ولی ماکه کمبوداب احساس نکردیم

  6. ناشناس گفت:

    واقعا ضعیف ترین و بی کفایت ترین سازمان هستش در ومنطقه دولت اباد خندق2حدود40روزه لوله اصلی ترکیده بالغ بر 100بار تماس گرفتیم گفتن شهرداری مجوز حفاری نمیده خودمون رفتیم شهرداری مجوز گرفتیم و براشون بردیم و باز هم نیومدن البته بی کفایتی مسولین بالاتر رو هم باید ذکر کرد که اینقد بیتفاوتن وقتی کسی توانایی مدیریت نداره مجبور نیستین که

  7. ناشناس گفت:

    بادرایت ترین مدیرکل مدیرکل آبفای شهری است ولی مشکلش اینه اهل باج نیست

  8. امیدوار گفت:

    با سلام و خسته نباشید، واقعا آب و فاضلاب کوتاهی می کنه ، هرچند که مسئولان آب و فاضلاب نیز تقصیر این کوتاهی را برگردن شهرداری می اندازند و می گویند شهرداری مجوز حفاری و کندن آسفالت نمی دهد. بیش از دو ماه لوله ی آب خیابان مالک اشتر در دولت اباد ترکیده بود و آب زیادی می رفت و کسی پاسخگو نبود.

  9. مهلا گفت:

    امامت ها هم به ترکیدگی بود تو بلوار اصلی و نزدیک امامت های 8 بود تا چند روز واقعا آدم دلش می گرفت، خیلی دیر درست شد

  10. جلیل گفت:

    ق…. ضعیف ترین مدیر شهرستان 

  11. ali گفت:

    انصافا یکی ازضعیف ترین ادارات درسطح استانه همه اینومیدونن

  12. سینا گفت:

    همین الان جنب میدان بسیج خیابان جمهموری 2 مورد ترکیدگی لوله اب داریم که چند بار تماس گرفتیم ولی گفتن چون با شهرداری مشکل درایم نمیتونیم بیایم اسفالت بکنیم و از این بهانه ها در صورتی که پارسال هم امدن همین دوتا ترکیدگی رو تعمیر کردن به قول خودشون یه درخت تازه کاشته شده رو هم شکستن که برای جلوگیری از نشت اب درون لوله فرو کنن..از یه نشتی چند نفر باید پول پارو کنن؟؟؟؟؟؟

  13. ناشناس گفت:

    برای خرید یک انشعاب اب درآبفای شهری حداقل یک هفته باید وقت گرفته بشه چرا ارائه خدمات رو به دفاتر خدماتی واگذار نمکنند تا مردم اینهمه معطل نشن. این هم از بعد عدم رعایت طرح تکریم ارباب رجوع در ان شرکت که اصلا رعایت نمیشه و مردم بالاجبار تحمل میکنند.

  14. مشترک گفت:

    واقعا مردم جهت خرید اشعاب آب در آبفای شهری عذاب میکشن .حداقل یک هفته برای دریافت یک انشعاب بایدبطور روزانه در ان اداره پیگیری کنی ووقت تلف بشه.

  15. مشترک گفت:

    واقعا ضعیفه !!!!!!!

  16. کارمند گفت:

    کنتورهای آب بیش از اندازه واقعی شماره نشان می دهند و آب بها خیلی زیاد میاد و در ضمن آب منطقه شرف آباد خیلی آلوده و کثیف میباشد لطفا بررسی و جواب دهید

  17. دنا گفت:

    ضعیفترین دستگاه امور اب و کم کارترین ان مدیران اموراب هستن بعد از ان هم اموزش پرورش است

  18. کارمند گفت:

    عالی بود

  19. سعیدی گفت:

    واقعا به جا مطلب زدید،خب وقتی هزینه می ره بالا ما هم انتظار کیفیت بالا داریم، بنده دوس ندارم اب گرانبهای شهرم برن فاضلاب شه و از طرفی شکستگی ها اب مصرفی رو آلوده کنن، واقعا کم کاری میکنن دوستان،خب اگر بودجه کم هست این تعمیرات رو هم مثل دریافت پول از مردم بسپارید بخش خصوصی
    درود بر بویرنیوز لطفا بازرسی عزیز نظارت بیشتری صورت بده

  20. منصف گفت:

    انصافا زحمت میکشند ولی توانایی مدیریت آب وفاضلاب را ندارند همیشه لوله ها مشکل دارند خیلی دیر اقدام میکنند وجدیدا قبض های آب ناپلئونی صادر میکنند که با هیچ عقلی جور نیست لازم است مسئولین استان بررسی کنند.این کمترین خدمت به مردم میباشد.

  21. منصف گفت:

    بیش از 50 روز لوله آب در کوچه سعدی 4 شهر یاسوج تر کیده وآب زیادی به هدر میرود ومحل عبور صدها دانش آموز است ولی تا کنون کوچکترین توجهی توسط آب وفاضلاب نشده .

  22. همشهری گفت:

    سه ماه می می باشد لوله ای در جاده آبشار یاسوج ترکیده وتمام مسولین هم ازش رد می شوند ولی تا بحال هیچ اقدامی نکرده اند

  23. بویر گفت:

    چطور واحدهای ساختمانی فاقد سکونت و انشعاب آب را مجبور میکنند که باید امتیاز خریداری کند ولی ترکیدگی لوله ها را نمیتوانند ترمیم کنند

  24. ع م گفت:

    مهریون روستاست ولی اب وفاضلاب شهری اومده پول امتیاز شهری رو میگیره برا 80متر زیربنا مسکونی امتیاز گرفتم یک میلیون تومان جالب اینجاست که جریمه دستکاری سیستم هم ازم گرفتن ا نوقت بعضی وقتها بوی ابش هم اینقدر بده که حال ادم بهم میخوره اینهمه ظلم به مردم تا کی اونوقت هم دم از اسلام میزنییم..

  25. بویراحمد گفت:

    در منطقه اکبرآباد خیابان امام حسین فرعی ۱۱ نزدیک به یک سال هست که لوله اصلی ترکیدگی داشته و آب شرب دائم به خیابان سرازیر میشود بارهای بار تماس گرفته شده با اداره آب و فاضلاب اما هیچ جوابی نگرفتیم.

  26. بادقت گفت:

    من میخواستم بدانم که میزان هزینه دفع فاضلاب بر چه اساسی میباشد لابد آبفا میگوید بر اساس مصرف کنتور اما بنده میگویم این غیره عادلانه است مثال بیشترین مصرف آب در تابستان از طریق کولر مصرف میشود که دفع آن ازطریق خود کولر دفع میشود جند هزارکولر در شهرداریم که آبفا هزینه دفع آنرا از مردم میگیرد

  27. سید محمد تقوی گفت:

    سلام واقعا بی مسئولیت ترین دستگاه آبفای شهری است چند سال است آب شاهد 15 مشکل داره حتی با آبفای کشور مکاتبه کردم ولی گزارش کذب دادند که مشکل اهالی حل شد شبانه روز 8 ساعت آب داریم آگه گوش شنوایی هست لطفا مسئولین آن را عوض کنید !!!

  28. باقری گفت:

    این ضعف دستگاه ها بالاتر را می رسونه که نه طرح درستی می دهند و نه نظارتی!!!اینها همه اس نتیجه سیاست بازی و باند بازی هست که همچین افراد نالایقی سر کار اومدند.

  29. تلزالی گفت:

    منطقه تلزالی و صحری کربلا بتره،ای خدا

  30. احمد گفت:

    تصاویر نشان داده شده مربوط به گرفتگی کانال آبهای سطحی در منطقه بلهزار است که ارتباطی با شرکت آب و فاضلاب ندارد ، عزیزان لطفا با علم و اگاهی اظهار نظر نمایند .

  31. محمدی گفت:

    تعرفه آب بسیار کمتر از هزینه های واقعی تامین و توزیع آب است و کسانی که در بخش آبرسانی کارکرده اند بر این امر وقوف کامل دارند

دیدگاه شما