شنبه 17 مهر 1395 - 20:49

راه اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیکی پست هوشمند استان/رتبه جالب پست کهگیلویه و بویراحمد در پروژه کشوری G.NAF

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پست استان در سال گذشته رتبه دوم کشور را در اجرای این پروژه کسب کرد، افزود: اجرای این پروژه بحث بهنگام سازی و بروزرسانی کلیه نقاط شهری و روستایی مدنظر است.

به گزارش بویرنیوز؛ جمال حسن‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز جهانی پست و با بیان اینکه پست در خدمات الکترونیکی پیش قدم است، اظهار کرد: با راه اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیکی کلیه خدمات الکترونیکی و اینترنتی در این دفتر به هم استانی‌ها ارائه داده می‌شود.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های این اداره کل، اظهار کرد: پست کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه زمان بندی امسال خود به موفقیت‌های خوبی دست یافته است بطوریکه راه اندازی دفتر خدمات الکترونیکی بر اساس این برنامه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نصب کدپستی وظیفه شهرداری‌ها است، اظهار کرد: بر اساس تعهد شهرداران قرار بود کلیه معابر یاسوج تا پایان شهریورماه نامگذاری و شهرهای گچساران و دهدشت تا پایان آذرماه ۹۵ نامگذاری معابر و نصب کدپستی انجام بگیرد و تا پایان سال جاری تمامی اماکن شهری استان دارای کدپستی شوند.

SONY DSC

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در سال جاری پروژه  G.NAF یا ساماندهی یکپارچه آدرس ایرانیان  بوده که انجام این پروژه موجب ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌شود.

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پست استان در سال گذشته رتبه دوم کشور را در اجرای این پروژه کسب کرد، افزود: اجرای این پروژه بحث بهنگام سازی و بروزرسانی کلیه نقاط شهری و روستایی مدنظر است.

حسن‌زاده نبود کدپستی یکی از معضلات این اداره کل دانست و اظهار کرد: اگر شهرداری‌ها اعلام آمادگی کنند ما اقدام به ارائه کدپستی به تمام شهروندان هستیم.

وی با بیان اینکه ۶۰ هزار مکان شهری استان کهگیلویه و بویراحمد کدپستی ندارد، بیان کرد: ۷۲۰ میلیون تومان اعتبار برای نصب پلاک کدپستی برای این تعداد مکان نیاز داریم.

حسن‌زاده بیان کرد: قرار شد کد پستی ده رقمی در شهر یاسوج  پایان شهریور، شهرستان‌های استان تا پایان آذر ماه و سایر مناطق استان تا پایان سال جاری انجام شود.

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه خدمات الکترونیکی طراحی و اجرای فیبر نوری بود که خدمات از طریق فیبر نوری به مردم ارائه می‌شود و اگر قبلا خدمتی 10 دقیقه به طول می انجامید هم اکنون در کمتر از 2 دقیقه به مردم عرضه می شود.

وی راه‌اندازی اولین دفتر خدمات الکترونیکی پست هوشمند در مرکز استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری دانست و بیان کرد: تحویل کارت ملی هوشمند، اخذ خدمات عوارض خودرو، اخذ خدمات اظهارنامه مالیاتی و دیگر خدمات در دفتر خدمات الکترونیکی ارائه می‌شود.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه 236 واحد پستی در استان وجود دارد، بیان کرد: 163 نمایندگی پستی، 33 دفتر پیشخوان فعال، 32 دفتر  IT روستایی و 8 واحد پست شهری در استان وجود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204215
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عزیزی گفت:

    درود بر مدیر انقلابی و دلسوز جناب حسن زاده… آرزوی توفیق روزافزون دارم…

  2. مرکز شهر گفت:

    مدیر انقلابی………………………….

  3. حسینی جمال گفت:

    درود بر مدیرکل خدوم و با شخصیت انصافا کارهای حضرتعالی در جهت ارتقای کیفیت پستی قابل تقدیر ه

  4. بویراحمد گفت:

    درود آقای حسن زاده

دیدگاه شما