جمعه 16 مهر 1395 - 11:43

داد امام جمعه گچساران از بی عدالتی در این شهر بلند شد/گچساران بیکارترین شهر کشور که برخی پول نان هم ندارند

در روی زمین همین شهر بیکارترین شهر ایران لقب گرفته که بیشترین تعداد بیکاران را به خود اختصاص داده است

امام جمعه گچسارن در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گچساران در زیر زمین ثروتمندترین و در روی زمین بیکارترین شهر ایران است.

به گزارش بویرنیوز؛ حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در نشست شورای اداری شهرستان‌های گچساران و باشت که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه ائمه جمعه گاه سری‌ترین مشکلات مردم را می‌شنوند، اظهار کرد: مردم مسائلی را به ما می‌گویند که قلب انسان را به درد می‌آرد.

امام جمعه گچساران بیان کرد: این حرف‌های مردم فقیر و مظلوم دل انسان را به درد می‌آورد وقتی می‌شنویم که مردم در این شهر نان قرضی از نانوایی‌ها می‌خرند.

وی گفت: این شهرستان در کشور یکی از ثروتمندترین شهرها به حساب می‌آید که با ذخایر نفت و گاز می‌توان به جرأت گفت که گچساران ثروتمندترین شهر ایران است.

larijane-9-1

حجازی افزود: این شهر از نظر منابع زیرزمینی ثروتمندترین شهر ایران به حساب می‌آید اما در روی زمین همین شهر بیکارترین شهر ایران لقب گرفته که بیشترین تعداد بیکاران را به خود اختصاص داده است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: نباید در شهری که این همه ذخایر را دارد وضعیت بد بیکاری را داشته باشیم و البته باید عدالت در خصوص به کارگیری افراد نیز لحاظ شود.

حجازی با انتقاد از اینکه در یک خانواده هر ۵ فرزند به کار مشغول شده‌اند و ماهیانه ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان درآمد دارند، تصریح کرد: اما در مقابل خانواده‌هایی دارای ۸ فرزند دکتر و لیسانس و فوق‌لیسانس هستند اما یک نفر از آن‌ها به کار گرفته نشده است.

وی گفت: آه و نفرین انسان مظلوم دامنگیر خواهد شد و باید از نفرین فقرا و مستضعفان بترسیم.

امام جمعه گچساران در بخش دیگری از اظهارات خود در حضور رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برگزاری برخی کنسرت‌ها خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی باید پیگیر این موضوع باشد و اجازه ندهد خاطر مرجعیت مکدر شود.

حجازی با تأکید بر اینکه کشور باید بر محور تقوا مدیریت شود تصریح کرد: خون داده‌ایم تا کشور بر این محور مدیریت شود.

وی با تأکید بر خطر ترویج تفکرات فرقه‌های ضاله از رئیس‌ مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا نسبت به این موضوع فکری شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204141
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اهورا محمدپور گفت:

    بروید اینو از تاجگردون سوال کنید ببینم قضیه میرشکال چیه و چرا مردم شهرش دارند نان قرضی از نانوا می گیرند. 

  2. شب گفت:

    این از بی عرضگی نماینده واستاندار استان ماست.رتبه اول بیکاری در طی 25 سال اخیر

  3. محمدی گفت:

    خدا حفظ کند ایشان را بسیار بجا و با محتوا صحبت کردند

  4. ک.الف گفت:

    کسانی با سهمیه استخدامی ۴نفر ازیک خانواده استخدام شده اند و بنده با داشتن لیسانس ازیک دانشگاه دولتی ازبین ۸فرزند یک فرهنگی بازنشسته نمیتونم برم سرکار!

  5. گچساران گفت:

    بابا این آقای تاج گردون بفکر زدوبندهای خودش هست بعضی وقتا یه حرفایی جهت رد گم کنی میزنه

  6. ناشناس گفت:

    چرخوند و چرخوندش آخرش خواست فقط بگه کنسرت 

  7. فرزامی گفت:

    گرسنگی  مردم.سالهاست  ناشی از……

  8. حقیقت گفت:

    امام جمعه محترم لطفا بزرگواری فرمایندتمام کسانیکه باپارتی رفتن سرکارمشخصه وضمنا مشخصه توسط چه کسانی سرکاررفته انداگراقدام نماییدمفیداست وگرنه من هم میتوانم به اطلاع کل مردم ایران برسانم تازه من درمقابل خداوندبه اندازه شمامسوءل نیستم شماامام شهریدبایداگرتوان عملی نداریدبه اطلاع مقام معظم رهبری برسانید ویادفتررهبری یقین بدانیدانجاچشم پوشی نیست 

  9. حق بین گفت:

    پس آقای نماینده محترم ومسئولین مربوطه چکارمیکنن؟!
    شعارهای توخالی بعضی ها ومردم مظلوم وساده گچساران!!! بااینهمه بیکاری، فلاکت، بدبختی، فقر، بی عدالتی، اعتیادجوانان ازدردبیکاری و..، عدم امکان ازدواج جوانان، تبعیض ازیک طرف، سیاسی کاریها، وتبلیغات سیاسی وتوخالی و….. تاکی میشه ادامه داد؟!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما