پنجشنبه 15 مهر 1395 - 18:36

افشاگری نماینده بویراحمد درباره ظلمی که به کهگیلویه و بویراحمد می شود در حضور رئیس مجلس

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه توسعه شهری مشکلات بسیاری داریم، خاطرنشان کرد: شهرهای ما بیشتر به روستاهای پرجمعیت می‌مانند.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی وکیلی نماینده مجلس تهران، هاشمی معاون وزیر علوم و مدیران دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمددر یاسوجبرگزار شد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد کلکسیونی از مواهب الهی است.

dsc_5098

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار این مواهب شاخص‌های استان نگران کننده است به گونه‌ای که بالاترین نرخ بیکاری را در کشور داریم.

وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه افزود: برنامه ششم جهت‌گیری کشور را مشخص می‌کند که باید در آن به وضعیت استان‌های توسعه نیافته‌ای مثل ما توجه شود.

زارعی ادامه داد: باید مشوق‌های سرمایه‌گذاری نسبت به سایر استان‌های برخوردار برای این استان بیشتر دیده شود زیرا اینجا بهشت سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران به دلیل نبود مشوق‌ها رغبتی برای حضور در این استان ندارند که دولت و مجلس باید فکری به حال این موضوع کنند.

این مسؤول افزود: تعداد 4 خط لوله نفت از این استان عبور می‌کند و جنگل‌ها و مراتع را خراب می‌کند و به کشاورزی مردم آسیب وارد می‌کند اما ما از این ظرفیت هیچ استفاده‌ای نکرده‌ایم.

وی بیان کرد: یک سوم از درآمدهای نفتی در گچساران و بهمئی و دو سوم در بقیه جاهای استان هزینه می‌شود که باعث بروز چالش می‌شود که باید نسبت به این موضوع چاره‌اندیشی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در زمینه توسعه شهری مشکلات بسیاری داریم، خاطرنشان کرد: شهرهای ما بیشتر به روستاهای پرجمعیت می‌مانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204095
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ..... گفت:

    ایشالا خدا از تمامی آدمایی که فقط ژست حامیان جوانان رو میگیرن نگذره..که هیچ کمکی در جهت اشتغال جوانان نمیکنند و تمامی دیدگاهها هم فقط صرف بیکاری جوانان شده…این تزها فقط بدرد محافل بی برنامه آقایون میخوره که هر موقع حرف کم میارن میرن سراغ بیکاری جوانان

  2. عطاالله مهدی پور گفت:

    برادر ساختار اداری استان ما فامیلی است  ومرزبندی هایی بوجود امده که حق دار به هیچ وجه به حق خود نخواهد رسید  

دیدگاه شما