چاپ این برگه

مرگ تلخ کودک 4 ساله در یاسوج

رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک مادر و کودک خردسال در یاسوج جان کودک را گرفت.

به گزارش بویرنیوز ، جلال پوران‌فرد با اشاره به سانحه تصادف که روز گذشته رخ داده اظهار کرد: این سانحه بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک مادر و کودک پسر خردسال در خیابان فرعی ابن سینای 6 یاسوج اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت شدید مادر و کشته شدن پسر بچه 4 ساله شد.

 رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پس از گزارش مردمی به مرکز پیام 115 بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد، اضافه کرد: قبل از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس پسر بچه مصدوم توسط خودروی شخصی به بیمارستان امام سجاد(ع) منتقل شد و مادر 26 ساله حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اعزامی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافت.

وی ادامه داد: متاسفانه پسر بچه 4 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد و دیگر مجروح این حادثه مادر 26 ساله که دچار مصدومیت شدید شده بود تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار گرفت.

به گفته شاهدان، راننده پژو پارس پس از برخورد با پسر بچه 4 ساله و مادر وی که در حال رفتن به هیأت عزاداری بودند از صحنه حادثه متواری شد.