پنجشنبه 1 مهر 1395 - 20:02

اعتبار 325 میلیارد ریالی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌جاری

بویرنیوز- خلیفه جمشیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بهزیستی وظایف سنگینی در قبال افراد آسیب‌پذیر و همچنین اقشار مختلف از جمله معلولان بر عهده دارد.

وی گفت: جمعیت این جامعه هدف در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبتا زیاد است و محرومان بسیاری نیز در استان سکونت دارند که بهزیستی متولی حمایت از آن‌هاست.

معاون پشتیبانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از پوشش 5 هزار و 817 معلول و بیمار روانی توسط این اداره‌کل خبر داد و گفت: تعداد 16 هزار و 960 مددجو از جمله زنان بی‌سرپرست و طلاق گرفته و از کار افتاده در استان داریم.

وی به پرداخت مستمری به این تعداد افراد در استان اشاره کرد و گفت: در استان سالانه 91 میلیارد ریال مستمری به این افراد توسط بهزیستی پرداخت می‌شود.

جمشیدی با ابراز رضایت از توجهی که مسؤولان استانی به جامعه زیر پوشش بهزیستی استان دارند، گفت: همین موجب شده که امسال اعتبارات بهزیستی نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته باشد.

معاون پشتیبانی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان افزایش 13 درصدی بهزیستی تصریح کرد: اعتبار امسال این اداره‌کل بیش از 325 میلیارد ریال است.

جمشیدی این اعتبارات را از محل‌های مختلف از جمله اعتبارات ابلاغی استانی و تملک سرمایه‌ای ذکر کرد و گفت: در سال گذشته نیز اعتبارات این اداره‌کل به صورت صددرصدی جذب شد.

این مسؤول افزود: در سال گذشته اعتبارات بهزیستی استان 288 میلیارد ریال بود که این رقم امسال به 325 میلیارد ریال با رشد 13 درصدی رسیده است.

معاون پشتیبانی اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات ابلاغی بهزیستی در حوزه‌هایی مانند خرید تجهیزات، هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، و دانشجویان، نگهداری سالمندان، کمک به معلولان و سایر کارهای دیگر هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه بهزیستی یکی از سازمان‌هایی است که باید توسط مردم و خیرین حمایت شود، خاطرنشان کرد: کسانی که توانایی مالی دارند، می‌توانند پول و سرمایه خود را برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و محرومی که زیر پوشش بهزیستی هستند هزینه کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما