چاپ این برگه

یک انتصاب عجیب از نماینده کهگیلویه

طی حکمی از سوی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه ، فریدون داوری به عنوان رئیس دفترارتباطات مردمی در یاسوج معرفی شد.

به گزارش بویرنیوز، طی روزهای اخیر نماینده کهگیلویه دهها حکم انتصاب به عنوان مشاور و مدیر دفتر امضا کرده و در اختیار رسانه ها قرار داده است.

نفس این کار و استفاده از افراد متخصص برای مشاره دادن عملی قابل ستایش است و چه خوب که تصمیم گیرند گان در تمام کارها از نظرات مشاوران خبره استفاده کنند.

اما در این بین موضوع انتصاب مسولان دفتر آقای هاشمی کمی جای تامل دارد.

انتصاب مدیر دفتر تهران و دهدشت و سایر شهرستان های حوزه کهگیلویه که در واقع حوزه جناب هاشمی است حق مردم این حوزه است اما انتصاب مدیر دفتر یاسوج که خود نماینده دارد جای سوال است.

سوال: قرار است عدل هاشمی نماینده مردم یاسوج باشد یا کهگیلویه؟

اگر استدلال این است که ممکن است برخی از مردم کهگیلویه یاسوج ساکن باشند، قطعا هم استدلال درستی است اما نمی توان به این دلیل دفتری بنا نهاد.

در واقع هر فردی که در یاسوج زندگی می کند حتی اگر اصالتا متعلق به این شهر نباشد اما تا وقتی در این شهر است شهروند این شهر محسوب می شود و نماینده او نماینده یاسوج خواهد بود.

اگر این استدلال نماینده کهگیلویه را بپذیریم، قطعا بسیاری از اهالی کهگیلویه، مهاجرت کرده و در سایر شهرهای ایران نیز سکنی گزیده اند و لازم است تا در تمام این شهرها دفتر عدل هاشمی احداث شود.

زین پس هم نماینده گچساران با همین استدلال در یاسوج و دهدشت و سایر شهرها و نماینده بویراحمد در گچساران و دهدشت اقدام به راه اندازی دفتر کند.

یکی از اقداماتی که نماینده کهگیلویه باید در راستای آن تلاش جدی نماید، جلوگیری از مهاجرت مردم از این شهرستان است که این روزها به معظل جدی این منطقه تبدیل شده و این نوع احکام خود ترغیب مردم به خارج شدن از این شهرستان خواهد بود.