جمعه 19 شهریور 1395 - 13:39

موضع گیری کم سابقه یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد درباره مدیران و انتصابات

در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد بارها سخن از دخالت نمایندگان در انتصابات به میان آمده است و برخی از مدیران نیز علنا و آشکارا وابستگی خود را به نمایندگان و حتی بی توجهی خود را به مسئولان ارشد دولتی نشان می دهند، اما یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مدعی شده است دخالتی در این امور نخواهد داشت.

گروه سیاسی – در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد بارها سخن از دخالت نمایندگان در انتصابات به میان آمده است و برخی از مدیران نیز علنا و آشکارا وابستگی خود را به نمایندگان و حتی بی توجهی خود را به مسئولان ارشد دولتی نشان می دهند، اما یکی از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مدعی شده است دخالتی در این امور نخواهد داشت.

به گزارش «بویر نیوز»، عدل هاشمی‌پور در پیام تلگرامی آورده است:  هرگونه مذاکره و هماهنگی با استاندار برای انتصاب مدیران همسو را تکذیب کرده و هرگونه موضع‌گیری علیه مدیران دولتی و تلاش برای برای برکناری آنان را کذب و فاقد وجاهت می‌دانیم.

تعامل با دولت و همگرایی و تلاش برای توسعه منطقه و احترام به مدیران زحمتکش امروز و فردای استان و وارد نشدن به بحث‌های تنش‌زای سیاسی از اهداف اولیه و اجتناب ناپذیر ما است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه تاکید کرد: ما آمده‌ایم تا فارغ از بحث‌های تنش‌زا و بی‌حاصل سیاسی با تعامل با دولت و سایر مدیران و یکدلی تنها در حوزه خدمت و توسعه و محرومیت‌زدایی قدم برداریم.

هاشمی‌پور در ادامه نوشت: تغییرات مدیریتی بنا به نص‌صریح قانون‌اساسی از اختیارات و وظایف دولت است و قطعا نماینده ارشد دولت در صورت لزوم و نیاز به تغییرات مدیریتی برای انتصاب مدیران کارآمد و براساس شایسته‌سالاری از همه نخبگان، اساتید و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای این امر مهم همفکری و تبادل‌نظر خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202250
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عضو هیات علمی دانشگاه گفت:

    اگر حقیقت داشته باشد و در خفا بند و بست نکند و در ظاهر ژست استقلال طلبانه نگیرد موضع گیری خوبی است. چون یکی از موانع اصلی توسعه استان و کشور مداخله گروه گرایانه و باند گرایانه نمایندگان در وظایف قوه اجرایی است. مساله ای که اینقدر باب شده که دیگر همه فکر می کنتد حزو وظایف ذاتی و حتی حقوق نمایندگی مجلس است. وظیفه نماینده بر اساس قانون اساسی قانونگذاری و نظارت است نه توزیع قدرت و منابع.

  2. علی گفت:

    پس میشه بفرمائيد که مدیر کل آب منطقه ای به پشتوانه کی مدیر شد آقای هاشمی

  3. دهدشت گفت:

    من که باورنمیکنم چون انچه می بینم حکایت چیزدیگریست.

  4. ناشناس گفت:

    دم خروس و قسم حضرت عباس

  5. ناشناس گفت:

    با سلام قابل توجه دو نماینده دیگر استان که بعداز اسفند سال گذشته تا کنون در خواب غفلتند وبی توجهی مسئولین نسبت به مردم را نمی بینند

  6. همشهری گفت:

    دروغ محض است. اگر کتمان شود آدرس می دهیم.

  7. دی گفت:

    اگر ای کار ه نکنی به خدا دور بعد ترب وا نی بی

  8. از مشتری های داعم بانک ملی مرکزی گفت:

    sسرپرستان اداره ها رراکه رییس ان بازنشسته میشود و یا دلایلی بر می دارند با در نظر گرفتن خداوند با سابقه ترین کارمند که تجربه کاری دارد و بهترین ایام جوانی اش را در ان اداره گذارنده حق ان است تا ان اداره دچار مشکلات بی تجربگی نشود

دیدگاه شما