سه شنبه 16 شهریور 1395 - 20:48

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در یاسوج: احمدی نژاد باید با موسوی محاکمه شود/ جریان انحرافی سخت تر از جریان فتنه/ مجلس دهم ضعیف است

احمدی نژاد می داند که نه اصولگرایان او را حمایت می کنند و نه او اصراری به حمایت اصولگرایان دارد و اگر می دانست که می تواند و شورای نگهبان آن را تائید صلاحیت می کند می آمد

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به تبلیغات زودهنگام احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری را جدی نمی گیرم و ارزیابی نمی کنم.

DSC_0003

به گزارش «بویر نیوز»، سید ابوالقاسم رئوفیان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فصل امید با بیان اینکه آمدن احمدی نژاد شبیه مزاح است، گفت: احمدی نژاد می داند که نباید بیاید در دوران هشت سال ریاست جمهوری تمام هنر خود را نشان داد در دوره اول نسبتا خوب بود ولی در دور دوم علی رغم اینکه جامعه فرهنگی اسلامیان از او حمایت نکرد ولی رئیس جمهور شد و اعتقاد داشتیم که باید کمک کنیم.

رئوفیان در ادامه با بیان اینکه احمدی نژاد گوش بدهکار نداشت و الان اصولگرایان از وی عبور کردند، گفت: احمدی نژاد می داند که نه اصولگرایان او را حمایت می کنند و نه او اصراری به حمایت اصولگرایان دارد و اگر می دانست که می تواند و شورای نگهبان آن را تائید صلاحیت می کند می آمد و با میتینگ ها می‌ خواهد بازخود شورای نگهبان را بگیرد و جامعه و احزاب را تست کند و فعالا در حال تست کردن است.

این مسئول گفت: گفت: هاشمی ستون نظام است و نزدیکترین فرد به رهبر انقلاب است و رهبری هاشمی را دوست دارو و ایشان به رهبری ارادت دارند از معتقدین به ولایت فقیه است.

وی بیان کرد: بی مهری های وارده به هاشمی خاطر رهبری را مکدر می کند و تعجب می کنم کسانی که داعیه دار تبعیت از ولایت فقیه را دارند و اینگونه به یار فعلی رهبری می تازند.

DSC_0021

این مسئول از هاشمی به عنوان اسوه صبر یاد کرد و بیان داشت: : هاشمی انسان صبوری است ولی برخی مواقع از کوره در می‌ رود و نباید در مقام مقابله به مثل بیاید و همین نگاه را به روحانی رئیس جمهور کنونی دارم و باید در فکر اداره کشور در چند ماه باقی مانده عمر دولت باشد.

جریان انحرافی  سخت تر از جریان فتنه

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از چهره های شاخص انقلاب که در حصر هستند حزب اسلامی ایران زمین برنامه ای در این خصوص دارد، گفت: موسوی اشتباه کرد و نباید در مقابل تشخیص شورای نگهبان اینگونه مقابله می کرد یا در مساله بازنگری صندوق ها همچون محسن رضایی عاقلانه برخورد می کرد.

رئوفیان بیان داشت: از اشتباهات موسوی این بود که به گونه ای رفتار کرد که برخی ها موج سواری کردند و جریان فتنه به وجود آمد و امروز جریان انحرافی را سخت تر از جریان فتنه می دانم.

وی تاکید کرد: معتقدم اگر قرار است روزی موسوی محاکمه شود باید احمدی نژاد هم محاکمه کرد.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین تصریح کرد: از جمله اشکالات وارده به احمدی نژاد قهر سیاسی ۱۱ روزه بود و از سنت های حسنه احمدی نژاد نهادینه کردن سفرهای استانی و مسکن مهر بود.

مجلس دهم ضعیف است

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین عملکرد مجلس دهم را ضعیف عنوان کرد.

سید ابوالقاسم رئوفیان با اشاره به فلسفه وجودی احزاب گفت: فلسفه وجودی گروه‌های سیاسی نقد حاکمیت است و معتقدم که نقد معبر تفکر است اگر نقد نباشد نقصان‌ها نسبت به محاسن و خوبی‌ها غلبه خواهند کرد و عیب‌ها محاسن را می‌پوشاند.

DSC_0013

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین بیان کرد: هم خود و دیگران را توصیه کردم هرگاه در هر مقطعی از ناحیه کسی احساس کردین که نظام در خطر است هشدار دهید چون و ما باید دولت، قویه قضائیه، دولت به معنای کلمه و پارلمان را از انحرافات احتمالی هشدار دهیم.

رئوفیان ادامه داد: مسائلی چون حقوق‌های نجومی، فضای ناسالم فرهنگی، پدیده زشت زمین‌خواری، عدم توجه به مدیریت صحیح اقتصاد داخلی و بیماری مزمن سیستم غلط بانکی از معضلاتی است که باید هشدار داده شود.

وی بیان کرد: در حوزه سیاست داخلی معتقد هستیم که دولت‌ها باید تلاش کنند و مطالبات مشروع و معقول مردم محقق شوند و لازمه آن این بوده که کسانی که در قوه اجرایی قرار دارند از رئیس جمهور و دیگر مسؤولان هر کدام باید با توجه به تخصص مسئولیت داده شودند.

رئوفیان بیان داشت: از مشکلاتی که در کشور گرفتار ان هستیم واگذاری مسئولیت‌ها به افراد کارنابلد هستیم و تحصیلات آن‌ها با کار واگذار شده مرتبط نیست.

این مسؤول تصریح کرد: چرا باید وزیر ناکارآمدی را که آشنایی با وظایف حوزه کاری خود ندارند چرا مسئولیت دهیم در دولت یازدهم خصوصا در سطح وزارت مسئولیت‌ها به افرادی واگذار شد که با وظایف خود آگاهی دارند و نگرانی‌ها تا حدودی برطرف شده ولی متاسفانه در دولت نهم و دهم کمتر به این حوزه توجه شد.

وی به پیشینه حزب اسلامی ایران زمین اشاره کرد و گفت: در حزب اسلامی ایران زمین که از بهمن ۸۷ تاسیس شد همواره وجهه همت را بر این قرار دادیم که رصد کنیم و مهمترین وظیفه احزاب و هدفی که در عرصه نقد و بررسی حاکمیت‌های دولت حضور داشته باشیم و معتقدیم که وظیفه احزاب و خاصه حزب اسلامی ایران زمین باید حامی دولت‌ها باشد و در واقع حامی منتقد باشد نه حامی تابع.

رئوفیان به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه حزب اسلامی ایران زمین اشاره کرد و گفت: در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس باید نامزد مورد نظر را معرفی و حمایت می‌کردیم که ۱۸۰ نفر از کل کشور در فهرست انتخاباتی ما بودند و ۴۰ نفر از آن‌ها به مجلس رفتند و از دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا بودند.

سهیلا جلودارزاده به عنوان یک اصلاح‌طلب در لیست ما بود

وی بیان کرد: معیارهای ما به دور از تعصب و تنگ‌نظری است و نگاه می‌کنیم چه کسی برای مجلس بهتر است و می‌تواند کار کند، گفت: خانم لاله افتخاری اصولگرا بود ولی در لیست حمایتی حزب اسلامی ایران زمین نبود ولی سهیلا جلودارزاده به عنوان یک اصلاح‌طلب در لیست ما بود.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین عملکرد دولت دهم را ضعیف عنوان کرد و گفت: مجلس نهم از زاویه‌ای خوب و موفق بود ولی نه تا حدی که انتظار می‌رفت.

رئوفیان تصریح کرد: در حزب اسلامی ایران زمین در فکر تشکیل مجلس در حاشیه بودیم و معتقد هستیم که احزاب هم نقش دولت در سایه و هم پارلمان در سایه را ایفا کنند.

این مسؤول ادامه داد: دولت و مجلس در سایه و حاشیه باید کمک کند که دولت در آفتاب کمک کند تا به وظایف خود عمل کنند و با همین انگیزه در حزب اسلامی ایران زمین دولت دولت در حاشیه تشکیل دادیم و طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردیم که حزب اسلامی ایران زمین می‌تواند در قرارگاه اقتصاد مقاومتی عضو شود.

رئوفیان تصریح کرد: اگر چه دولت جوابمان را نداد و با مصاحبه انتقادی که با خبرگزاری فارس داشتم دولت پذیرفت که اولین جلسه حزب با دولت در راستای اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و دولت پذیرفت حزب در قرارگاه اقتصادی دولت عضو شود و کمک کند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه برنامه‌های ارائه شده حزب به قرارگاه اقتصاد مقاومتی پذیرفتی بود، گفت: دولت پیشنهاد کرد که حزب نمایندگی‌های حزب را در ستادهای استانی معرفی کنیم.

رئوفیان به برنامه‌های حزب اسلامی ایران زمین اشاره کرد و گفت: با هدف کمک به قرارگاه اقتصاد مقاومتی و برای اینکه در پایان سال در پاسخ به خواسته رهبری که باید با آمار، ارقام و نمودار اعلام کنند که این قرارگاه در سال چه کرده و هدفمان این بوده که دولت بتواند در ارائه خدماتی که در طول سال انجام داده و راهکاری که برای رفع مشکلات اقتصادی و مقاوم‌سازی اقتصاد داشته کمک‌کار دولت شدیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202052
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. میثمی گفت:

    احمدی نژاد بیاد رای نمیاره اما اگه تائید صلاحیت بشه واقعا جای سوال داره

  2. زهرا.س گفت:

    خخخخ..اخه توکی هستی که حرف ازاحمدی نژادمیزنی…احمدی نژاد به قول بیشترمدعیان گذشته حتی یک نقطه تاریک تو زندگی شخصی و مسئولیتیش نداشت که دلیلی برای محاکمه باشه…حامی شما جناب روحانی است که کشور را سی سال به عقب بردند باتعطیلی بیشترمراکز هسته ای کشور..شماچقدرازامدن احمدی نژاد می ترسین..دلیل ترس چی میتونه باشه  ؟

  3. کوروش گفت:

    در جواب زهرا احمدی نژاد،خودش سیاهی وتاریکیست وایران را نه سی سال بلکه یک قرن عقب برد.خدایا عدالتت را نازل کن تا ریشه ریا ودرغ کنده و………….د

  4. معلم ایرانی گفت:

    خانم زهرا س احمدی نژاد خودش یه نقطه سیاه درکل تاریخ ایران زمین هست ،واشتباه روحانی اینه که داره خروارها خرابیهای ویرا ترمیم میکنه .شما راست میگید او هیچ نقطه سیاهی درعملکردش نداره بجزاینکه کشوررت بیش ازیک قرن به عقب برد.

  5. یاسوجی گفت:

    دلم برای سایتهای محلی می سوزه که با هر کسی مصاحبه می کنه . هر کسی می خواهد با مصاحبه بر علیه احمدی نژاد خودش را بالا بکشه . واقعا این قدرت احمدی را می رسونه که همه از اصولگرا و اصلاح طلب از ایشون می ترسند . زنده باد ابر مرد دوران . بت شکن قرن . محمود احمدی نژاد

  6. انقلابی ام گفت:

    در جواب کوروش

    …………. اگهاحمدی نژاد نقطه سیاهی توی زندگیش بود که دولت بی تدبیر بیکار نمی نشت و گوش فلک را کرمیکرد

    ………………………….و نکته مهم
    اینه که نه تنها اصولگرایان انقلابی بلکه مردم که هیچ موضعی در سیاست ندارند از دل و جون احمدی نژاد را دوست دارن و حمایت میکنند از او……………….. شوارای نگهبان دلیلی برای رد صلاحیت نداردو روحانی هم میداند نمیتواند با او رقابت کند

  7. داوود گفت:

    فقط احمدی نزاد مرد بزرگ والااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  8. دانشجو گفت:

    من تا الان نه اسم شما و نه اسم این حزب رو نشنیدم
    عجبا

  9. روزبه گفت:

    اتاق فکر نظام احمدی نژاد را ب هیچ عنوان تایید نمیکنه و کشور یک رییس جمهور ک هشت ساله بوده دوباره تایید نمیکنه….اگه منطقه خاورمیانه درگیر بهار عربی نبود بی شک حکم عدم تانظیف احمدی نزاد را رهبری اجرا میکرد ک شایسته رییس جمهوری نداره.و ملت حاصر هستند رکود را تحمل کنند تا اینکه احمدی نزاد دوباره بیاد….حتما جریان اقای مشایی  از یادها نرفته ..قهر یازده روزه.برکناری وزیر امور خارجه در سنگال یادتونه.بالا رفتن دلار .جریان بابک زنجانی گم شدن دکل نفتی.روبوسی با مادر چاوز ریس جمهور ونزولا.همه کارها ابروی جمهوری اسلامی را خدشه دار کرد.باز بگید اجمدی نزاد بیاد اگه الان احمدی نزاد بود دلار بالای هفت هزار تومان بود 

دیدگاه شما