سه شنبه 16 شهریور 1395 - 0:44

واکنش صریح مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به ماجرای ورزشگاه یاسوج

گروه اجتماعی – در حالی که طی روزهای اخیر تخریب بخشی از سکوهای ورزشگاه یاسوج باعث هجمه های فروانی علیه شهرداری شده است، سید حسین کاظمی از تصویب این طرح توسط همه دستگاهها و با حضور استاندار سخن می گوید و معتقد است مخالفان این طرح به دنبال مسائل دیگری هستند.

image_800_480مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگار «بویر نیوز»، گفت: ایجاد فضای پارکینگ در مرکز شهر توسط شهرداری یاسوج اقدامی کارشناسی و با برنامه بود که در جلسه ای به ریاست استاندار و با تائید مدیران کل ورزش و جوانان و همچنین اوقاف و امور خیریه صورت گرفت.

کاظمی تاکید کرد: شهر یاسوج با مشکلات عمده ترافیکی مواجه است و این مشکلات باید با یک تصمیم اساسی تا حدودی مرتفع می شد، که در جلسه مذکور این طرح تصویب شد و اتفاقا مدیرکل ورزش و جوانان از موافقان اصلی این طرح بود.

وی با تاکید بر اینکه کسی مخالفتی با ورزش ندارد، تصریح کرد: این موضوع یک تصمیم استانی بود و عوامل اقدامات تحریک آمیز علیه این تصمیم مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کاظمی با بیان اینکه همزمان با آماده سازی ورزشگاه برای سفر ریاست محترم جمهوری، به این اهمیت این فضای بلا استفاده پی بردیم، افزود: با این طرح آسیبی به فضاهای ورزشی نمی رسد و زمین رها شده در کنار این ورزشگاه به فضایی برای کمک به حل مشکلات ترافیکی ایجاد خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201995
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اگر‌عملکردش‌درخصوص‌‌ورزشگاه‌مثل‌مسکن‌مهر‌بلکو‌باشد‌تکلیف‌روشن‌است

  2. ناشناس گفت:

    ازاستاندارمحترم‌خواهشمندیم‌که‌مشکلات‌‌مسکن‌مهربلکوراپی‌گیری‌نمایدتاتبدیل‌به‌یک‌معضل‌اجتماعی‌نشود

دیدگاه شما