شنبه 13 شهریور 1395 - 19:16

درخواست نماینده بویراحمد از مدیران کهگیلویه و بویراحمد

در نهضت آسفالت و توزیع قیر رایگان اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، خواستار تلاش هر چه بیشتر مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه استان شد.

به گزارش بویرنیوز، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان خواستار توجه مدیران استانی بر نحوه تخصص بودجه و نظارت و بازرسی برای توزیع آن شد و اظهار داشت: مدیران این فرصت را که نیمی از کار است را از دست ندهند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری و همفکری مدیران در توزیع اعتبارات استانی شد و گفت: اگر بخواهیم دست رو دست بگذاریم و منتظر اعتبارات باشیم از ظرفیت‌های نهفته در استان غافل شدیم چرا که بخش اعظمی از کار در تلاش مدیران و همکاری مجموعه اداری استان است.

وی با اشاره به اینکه در جذب برخی اعتبارات متمرکز در استان گام‌های بلندی برداشته شده است، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد کمتر از یک درصد جمعیت و وسعت کشور را در اختیار دارد اما بیش از 2.5 درصد اعتبارات را به خود اختصاص داده است که جذب این میزان اعتبار کار ساده‌ای نیست.

زارعی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه فضا را به گونه‌ای برای مردم جلوه می‌دهیم که برخی می‌گویند مجموعه سیاسی استان نسبت به اعتبارات استان بی‌تفاوت است و یا اعتبارات را متوازن توزیع نمی‌کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امسال سال متفاوتی به لحاظ مالی است چرا که دولت عزم خود را بیش از گذشته برای کار و سازندگی جزم کرده است.

وی، خواستار ایجاد تفکر و تلاش جهادی در استان شد و گفت: در نهضت آسفالت و توزیع قیر رایگان اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201773
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما