جمعه 12 شهریور 1395 - 21:25

نظر امام جمعه یاسوج درخصوص دستاوردهای سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج با اشاره به سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تحقق وعده های داده شده در این سفر سبب تحول استان در ابعاد مختلف به ویژه اشتغالزایی و مسائل اقتصادی می شود.

به گزارش بویرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: استقبال باشکوه قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از دولتمردان در این سفر بازتاب گسترده ای در کشور داشت و مردم استان نشان دادند که شایسته خدمات رسانی هر چه مطلوبتر هستند.
وی افزود: مشکلات، کمبودها و نیازهای کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از سوی مسئولان اجرایی استان به اطلاع رئیس جمهوری و وزیران رسانده شد.
حسینی با اشاره به اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان کرد: این روز به نام روز ازدواج نامگذاری شده است.
وی عنوان کرد: باید ازدواج ساده و آسان حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی مسلمانان باشد و رعایت شود.
حسینی ابراز داشت: ربا در اسلام حرام بوده و آیات و روایات متعددی نیز در این زمینه وجود دارد.
امام جمعه یاسوج گفت: ربادهنده، رباگیرنده و رباخورنده در حال جنگ با خداوند هستند و در اسلام نیز در مورد پرهیز از هیچ امر حرامی به اندازه ربا تاکید و سفارش نشده است.
حسینی با تسلیت 30 ذیقعده سالروز شهادت حضرت جواد (ع)، اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) از جمله امام نهم شیعیان در راه حفظ دین مبین اسلام، هدایت انسان ها و سعادت آنان به شهادت رسیدند.
وی افزود: شهریور یک ماه پرحادثه و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده و حوادث تاریخی مهمی در آن رخ داده است.
حسینی بیان کرد: از مهمترین این حوادث و رویدادهای تاریخی، شهادت مردم تهران در میدان ژاله از سوی ماموران رژیم پهلوی در 17 شهریور 57، شهادت رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر از سوی منافقان در هشتم شهریور 60 و حمله نظامی عراق به ایران در 31 شهریور 59 است.
وی عنوان کرد: تمامی این توطئه های شوم از جمله ترور و شهادت رجایی و باهنر و حمله نظامی عراق به ایران به طور مستقیم و یا غیرمستقیم از ناحیه آمریکا و متحدانش طراحی و اجرا شده است.
حسینی ابراز داشت: اکنون نیز آل سعود به دستور آمریکا حدود 2 سال است که در یمن جنایت مرتکب می شود و ده ها هزار نفر از مردم بی دفاع این کشور اسلامی را به خاک و خون کشیده است.
وی گفت: عربستان سعودی نوکر حلقه به گوش آمریکا و حامی گروهک های تروریستی از جمله داعش است و به دروغ خود را خادم حرمین شریفین می داند در حالی که خائن به اسلام و مسلمانان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201689
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما