چاپ این برگه

پاسخ قاطع شهردار یاسوج به سخنان عجیب رئیس سابق شورای شهر

گروه اجتماعی – روز گذشته انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم، دوره چهارم شورای شهر یاسوج برگزار شد تا سومین رئیس شورای شهر یاسوج در این دوره انتخاب شود.

به گزارش «بویر نیوز»، در این رای گیری، سیدهدایت اکبری با کسب 8 رای در مقابل 2 رای سرافراز اردشیری و یک رای سفید، برای ریاست سال آخر این شورا انتخاب شد.

Shora-yasuj-2

این نشست با حاشیه های نیز همراه بود که از جمله آن می توان به سخنان تند رئیس سابق رئیس شورای شهر یاسوج درباره شهردار بود.

هدایت امیری در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: من عذرخواهی می‌کنم از مردم شهر یاسوج بخاطر انتخاب شهردار، من بدهکار مردمم هستم، اینجانب می‌پذیرم که در انتخاب شهردار اشتباه کردم.

وی با بیان اینکه هیچ وقت خودم را برای انتخاب شهردار یاسوج نمی‌بخشم، افزود: تذکرات زیادی را به شهردار یاسوج در خصوص برخی اقدامات دادیم ولی توجهی صورت نگرفت.

Shora-yasuj-3

این سخنان از سوی شهردار یاسوج بی پاسخ نماند و جاوید پاسخ امیری را داد.

محمدعلی جاويد در پاسخ به سوال خبرنگار «بوير نيوز» مبني براينكه نظرتان درباره صحبتهاي رئيس قبلي شوراي شهر چيست، اظهار کرد:  من فكرمي كنم پشيماني برخي ها به دليل تامين نشدن منافع خودشان است نه منافع شهروندان!

شهردار یاسوج افزود: بنده چيزي پنهان ازمردم ندارم و چنانچه كسي ادعاي وقوع تخلف از بنده داشته باشد، ايشان را با حضور رسانه ها به مناظره دعوت مي کنم و قضاوت را به مردم می سپاریم.

جاوید تاکید کرد: شهروندان عزيز مطمئن باشند با تلاش شبانه روزي كاركنان شهرداري در آينده خيلي نزديك به اين كام تلخي ها خاتمه خواهيم داد.

Shora-yasuj-1