شنبه 6 شهریور 1395 - 23:47

مسئولان یاد بگیرند!/ مدیری در کهگیلویه و بویراحمد که شهامت عذرخواهی داشت و یک نکته!

در حالی از مردم سوق عذرخواهی کرد که حدود 1 سال 5 ماه است که در این مسئولیت قرار گرفته اما این پروژه بیش از 10 سال است که معطل مانده است و اتفاقا در طول دوران مدیریت فدایی سخت ترین سال از لحاظ نقدینگی و مسائل مالی سپری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از قصور در اجرای پروژه جاده سوق گفت: پیمانکار جدید به پیشنهاد مردم این بخش انتخاب می‌شود.

به گزارش «بویر نیوز»، حسن فدایی در دیدار مردمی استاندار و مسؤولان با مردم سوق در ابتدای سخنانش از مردم این بخش به خاطر وضعیت جاده ارتباطی معذرت‌خواهی کرد و اظهار داشت: قصور حقیر را ببخشید.

حسن فداييمدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های راه تصریح کرد: امیدوارم به این پروژه توجه ویژه و تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های ملی از اعتبارات ملی در وزارت‌خانه تزریق می‌شوند افزود: اعتبارات تملک دارایی استان هم در شورای استان مصوب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصول مشخص و توزیع می‌شود.

فدایی طول پروژه را 10 کیلومتر دانست و با بیان اینکه اگر در کارهای اجرایی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعاً موفقیت حاصل می‌شود ادامه داد: این پروژه در 2 قطعه آغاز و حفاری انجام شد که باعث وقوع تصادف در محور شده است.

وی در تشریح جزئیات جاده گفت: پروژه تا سال 93 به عنوان جاده دهدشت،سوق و لنده تعریف شده بود و تا پایان برنامه چهارم همه اعتبارات برای این پروژه 35 کیلومتری 900 میلیون تومان بود.

فدایی با اشاره به تقسیم پروژه به دو محور افزود: سال 93 محور سوق به دهدشت جداسازی و سوق به لنده حذف شد.

وی اعتبارات سال 93 پروژه را 2 میلیارد و 270 میلیون تومان دانست و با بیان اینکه از این مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون تومان پرداخت شد بیان کرد: دو پیمانکار در دو قطعه کار می‌کنند و بیش از 2 میلیارد تومان مطالبه دارند.

فدایی کمبود اعتبارات را مانع اجرای پروژه خواند و گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در صورت تأمین اعتبار توانایی کار کردن داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر پیمانکار توانمندی که مردم سوق پیشنهاد دهند و از توانایی کار او اطمینان داشته باشند به عنوان پیمانکار جدید جایگزین و پروژه به وی واگذار می‌شود.

به گزارش «بویر نیوز»، حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حالی از مردم سوق عذرخواهی کرد که حدود 1 سال 5 ماه است که در این مسئولیت قرار گرفته اما این پروژه بیش از 10 سال است که معطل مانده است و اتفاقا در طول دوران مدیریت فدایی سخت ترین سال از لحاظ نقدینگی و مسائل مالی سپری شد.

سوای اینکه مدیریت فدایی در این پروژه چه تاثیری داشته است، باید به داشتن چنین مسئولانی افتخار کرد که شهامت عذرخواهی دارند و برای اقداماتی که به هر دلیل صورت نگرفته است، هزار و یک بهانه نمی تراشند و مردم را بازی نمی دهند.

ای کاش سایر مسئولان نیز این خصلت را یاد بگیرند و فرهنگ و شهامت عذرخواهی را بجای بدعت شکایت از منتقدین و رسانه ها سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ریحان گفت:

    خدایی دمت گرم

  2. مطلع گفت:

    سلام برادر فدایی جاده دلیرچ که قراردادش هم امضا شده چرا شروع نمیشود گناه دارد بعد از 35 سال شعار هنوز جاده مناسب برای تردد وجود ندارد.

  3. از ياسوج گفت:

    چه ربطي داره
    مردم كه نميتونن پيمانكار انتخاب كنن
    مسولين موظفند جهت اجراي صحيح پروژه پيمانكار مناسب انتخاب كنند

  4. احسان گفت:

    مردفقط خودت .

  5. مهنا گفت:

    ریحان خدایی حتما حقوقت گیرت اومده اینا همش حرفه مدیر کلی که 3ماهه حقوق و اضافه کار به نیروهاش نداده باید تعریفش داد من دارم نون رو از نونوایی قرضی میگیرم عمرانی اداره راه

  6. دانشگاهی گفت:

    آفرین بر شهامت و متانت این مدیر… جای تقدر دارد.

  7. ناشناس گفت:

    کدام افتخار؟!

  8. ..... گفت:

    مسئولان د…. و کم کاری رو یاد بگیرند؟؟؟

    جناب مدیر کل این خبر رو فراموش کردید:؟؟؟:https://boyernews.com/200027

دیدگاه شما