دوشنبه 25 مرداد 1395 - 10:33

اظهار نظر جالب نوبخت درباره مردم کهگیلویه و بویراحمد

رئیس جمهوری و اعضای دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه 24 مرداد 95 وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: روند کار کارشناسی و عالمانه همراه با برنامه ریزی دقیق با احیای سازمان برنامه و بودجه مطلوب شد.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت روز دوشنبه در دومین روز از سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران، این اتفاق را یک حرکت مبارک و مثبت در کشور دانست و افزود: یکی از شعارها و راهبردهای دولت تدبیر و امید حرکت و تصمیم گری بر اساس تعقل، تفکر و کارکارشناسی و برنامه ریزی شده بود که سازمان برنامه و بودجه در همین جهت احیا شد.
وی، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: مردم این استان لیاقت هرگونه خدماتی را دارند و در این سفر می کوشیم تصمیم های لازم را برای بهبود شرایط استان و زندگی مردم اتخاذ کنیم و مصوباتی داشته باشیم.
نوبخت افزود: یکی از معضلات و مشکلات پیش روی این استان بحث اشتغال است که دولت تصمیم هایی را برای ایجاد فرصت های شغلی خواهد داشت.
رئیس جمهوری و اعضای دولت در سی امین سفر استانی صبح یکشنبه 24 مرداد 95 وارد یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علي گفت:

    مردم اين استان لياقت هرگونه خدماتي را دارند پس چرا بايد سي ام استان و در سال آخر دولت باشد سالي كه دولت فكر و فعاليتش در راستاي انتخابات و پيروزي در انتخابات خواهد بود اينها همه وعده هاي سرخرمن و گول زدن مردم شريف استان و جمع كردن رآي است

  2. نیما گفت:

    سفر دولت فقط و فقط جنبه تبلیغات برا انتخابات داره. از دروغگو متنفرم

  3. معلم گفت:

    اتفاقا اقای روحانی در بهترین زمان ب این استان سفر کرد وواقعا سفرش پرخیروبرکت بودبرااستان اینده نشون میده ک چ سفر بجای بود دکتر روحانی خوش امدی 

  4. فرهنگی گفت:

    متاسفم، …وقتی دست به قلم میشویم، انصاف را فراموش نکنیم.

  5. جانبازی از شرکت نفت گچساران گفت:

    سلام.از مدیریت محترم سایت  تقاضای عاجزانه داریم بعنوان زبان گویا وبرنده استان پیگیری نمایند چرا مهندس زنگنه جلوی تبدیل وضعیت جانبازان  وفرزندان شهید را گرفته ونمی گذارد رسمی شوند.

  6. مینایی گفت:

    حالا خیلی فرقی نمیکنه که چندمین استانی بوده که سفر کرده بالاخره باید همه این استانها رو ببینن.. و استان ما هم ی استان کوچکتری و طبیعتا جزو بازدیدهای اخری هستیم ..
    حالا اگه به این وعده هایی که دادن عمل بشه به همون بازدیدهای اخریش هم راضی هستیم .. 
    انشااله که حتما سفر رییس جمهور برای استان مثمر ثمر واقع میشه و حتی اگر صدرصد وعده ها هم عملی نشه بازهم به فال نیک میگیریم این سفر رو ..
    وانتظار داریم این وعده ها رو به چشم ببینیم و قلبی احساسشون کنیم ..
    انشااله ..

دیدگاه شما