جمعه 22 مرداد 1395 - 16:08

انقلاب صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سفر رئیس جمهور (+جزئیات)

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از شروع عملیات اجرای 5 طرح عظیم صنعتی و تجاری همزمان با حضور رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، داریوش دیودیده ظهر امروز در بازدید از برخی طرح‌های صنعتی در شهر یاسوج اظهار کرد: تحول عظیم در صنعت کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاروان تدبیر امید در استان رخ خواهد داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افتتاح 7 طرح بزرگ صنعتی و تجاری و شروع عملیات اجرایی 5 طرح عظیم صنعتی از ثمرات حضور کاروان تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود افزود: حجم عظیم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها و واحدها نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه صنعتی استان خواهد بود.

دیودیده با اشاره به اینکه 3 هزار و 915 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری از این 7 پروژه صنعتی با ظرفیت تولیدی سالانه 2 میلیون و 20 هزار تن صورت گرفته است، افزود: 448 فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی 5 طرح صنعتی و تجاری از جمله فولاد دنا آسیا سقاوه، اسید فرمیک و ونیل استات گچساران، نیترات پتاسیم لیراب، طرح توسعه فولاد بویراحمد و سایت نمایشگاهی دائمی استان با حجم سرمایه‌گذاری افزون بر 16 هزار میلیارد ریالی صورت خواهد گرفت که پس از پیروزی انقلاب اسلامی این میزان سرمایه‌گذاری بی‌نظیر بوده است.

دیودیده گفت: سیمان مارگون، آجر کهگیلویه، تصفیه روغن، روغن‌کشی از دانه‌های روغنی، نگهداری غلات در سوله گچساران، ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج، خط تولید مالت بهنوش گچساران با حضور کاروان تدبیر و امید در استان افتتاح خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه ویژه دولت یازدهم و همدلی که میان استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسٶولان وجود دارد شاهد رشد و توسعه صنعت و استفاده مطلوب از تمامی ظرفیت‌های استان باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=200035
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما